Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret February 22, 2007 Jeg har en starlet fra 1988 .... tror du det vil være særlig klogt ?? He he hvis den kan køre til hverdag, kan den vel også idag. Vejene er jo ryddede... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret February 22, 2007 He he hvis den kan køre til hverdag' date=' kan den vel også idag. Vejene er jo ryddede...[/quote'] Hmm not!!! jeg er kørt over broen for en time siden og det var fandme ikke sjovt. Og jeg kører i en 1,7 ton tung Quattro..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret February 22, 2007 Hmm not!!! jeg er kørt over broen for en time siden og det var fandme ikke sjovt. Og jeg kører i en 1,7 ton tung Quattro..... Forstår jeg så ikke - min forhjulstrækker gjorde da arbejdet helt perfekt uden slinger i valsen. Farten var omkring 80 km/t... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret February 22, 2007 Forstår jeg så ikke - min forhjulstrækker gjorde da arbejdet helt perfekt uden slinger i valsen. Farten var omkring 80 km/t... Ja, det gjorde det sikkert også for ham Mercedesen der holdt på tværs af indersporet igår ved en halv 5 tiden midt på højbroen:) ....jeg mener indtil kort tid INDEN HAN HOLDT PÅ TVÆRS!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret February 22, 2007 jeg mener indtil kort tid INDEN HAN HOLDT PÅ TVÆRS!!! Slap helt af - der er ingen grund til at råbe... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret February 22, 2007 Skåne, Väderproblem - Starttid: 2007-02-22 | 03:12 Uppdaterad: 2007-02-22 | 09:29Pga snödrev och snöfall ställs tågtrafiken in mot Danmark. Begränsad trafik kan komma igång runt klockan 12. http://www.banverket.se/templates/trafikapplikation____13350.asp?pageid=13355&parentid=13350 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
tim_pedersen_ 10 Anmeld indhold Besvaret February 22, 2007 Malmö - Taastrup Jeg har også kørt Malmö Taastrup her til morgen. Det tog 55 minutter mod normalt 35-40 min så ikke noget problem. Mogens, hvilken bil kører du i. ? Mvh tim Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret February 22, 2007 Mogens, hvilken bil kører du i. ? Een af dem er en Renault... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret February 22, 2007 Skåne, Väderproblem - Starttid: 2007-02-22 | 03:12 Uppdaterad: 2007-02-22 | 09:29Pga snödrev och snöfall ställs tågtrafiken in mot Danmark. Begränsad trafik kan komma igång runt klockan 12. http://www.banverket.se/templates/trafikapplikation____13350.asp?pageid=13355&parentid=13350 Seneste opdatering: Tågtrafiken i Skåne är på grund av snöfallet inställd fram till 14.00. Begränsad trafik kommer dock att köras på sträckorna Malmö-Ystad, Malmö-Kastrup/Köpenhamn samt Malmö-Hässleholm. Normal trafik på alla sträckor beräknas komma igång fredag morgon. Normal trafik fra imorgentidlig... Gad vide om normaltrafik så tager højde for normale forsinkelser ?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Anine 10 Anmeld indhold Besvaret February 22, 2007 Hej! Jeg er forvirret. Jeg skulle i nattevagt igår. Kom frem til Malmø C og fik af vide at alle togafgange fra Malmö var aflyst og vi skulle selv betale taxi. En taxichauffør siger at Øresundsbroen er lukket, en der også skulle til Kbh går ind på stationen og spørger og kommer tilbage med meldingen om at den er god nok. Nå, hjem igen til varmen. Surfer på nettet i nat, men kan ikke finde nogen steder at der skulle være lukket for biler på broen (om taxierne så ville køre til Kbh er en anden sag, de ville ikke køre andre til Lund), og et sted stod der at Øresundstogene kørte til kl. 4 imorges. Så jeg kan ikke finde ud af om jeg kunne være kommet på arbejde alligevel? Nogen der ved? Har bare dårlig samvittighed Må vi se om jeg kan komme i nattevagt i nat. Mvh, Anine Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret February 22, 2007 Altså, også her er forvirringen stor... Første udsagn: Første tog kører fra Malmø C klokken 12.42 Kilde: http://www.skanetrafiken.se/trafikinfo/wrTrafInfo.asp (Kilder på stationen siger dog at dette tog lige er blevet aflyst...) Andet udsagn: Togdriften mellem Danmark og Sverige kan tidligst komme i gang klokken 15. Kilde: http://www.banverket.se/templates/trafikapplikation____13350.asp?pageid=13355&parentid=13350 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret February 22, 2007 Altså, også her er forvirringen stor... Første udsagn: Første tog kører fra Malmø C klokken 12.42 Kilde: http://www.skanetrafiken.se/trafikinfo/wrTrafInfo.asp (Kilder på stationen siger dog at dette tog lige er blevet aflyst...) Andet udsagn: Togdriften mellem Danmark og Sverige kan tidligst komme i gang klokken 15. Kilde: http://www.banverket.se/templates/trafikapplikation____13350.asp?pageid=13355&parentid=13350 Nå, nu er der lige blevet tilføjet på Skånetrafikken ( Kilde 1 ) at de første tog forventes at køre efter 15.00... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Anine 10 Anmeld indhold Besvaret February 22, 2007 Jeg har lige advaret min arbejdsplads om at der er risiko for at jeg ikke kan komme frem til nattevagten, for hvis jeg ikke kan komme skal de have en anden ind, og hvor er det irriterende at ikke vide på forhånd om man kan komme frem eller ej.. det ville jo være dumt hvis de må kalde folk ind 10 min. inden jeg skulle have været fremme.. nå, chefen ringer til mig. Mvh, Anine Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CyberCC 10 Anmeld indhold Besvaret February 22, 2007 det er lige blevet satgt både på malmö central og på nettet.. ingen tog over öresund før tidligst 15 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Anina 10 Anmeld indhold Besvaret February 22, 2007 Hmm not!!! jeg er kørt over broen for en time siden og det var fandme ikke sjovt. Og jeg kører i en 1' date='7 ton tung Quattro.....[/quote'] Enig. Kørte mod Vestegnen i 2,2 tons isenkram og bevægede sig frem hovedsagelig ved at lade bilen bestemme det meste. Med tårevæddet indre blik betragter jeg gamle vinterminder, når korteger af 2-3 sneplove konstant kørte forskudt for hinanden langs hoved- og motorveje og fjernede sneen uagtet om det fortsat sneede.... Kan det passe, at man i den grad sparede væk den effektive snerydning, eller er det bare nostalgisk vås jeg bare bilder mig ind....? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Anine 10 Anmeld indhold Besvaret February 22, 2007 Hej igen! Nogen der ved om der findes busforbindelser over broen? Vil gerne vide alle alternativ når jeg skal snakke med chefen igen senere. Mvh, Anine Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lars C 10 Anmeld indhold Besvaret February 22, 2007 Der findes linie 999 men køreplanen er ikke så velegnet til natarbejde - og det er heller ikke til at vide om den kører pga. vejret... http://www.graahundbus.dk/index999.htm Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kira 10 Anmeld indhold Besvaret February 22, 2007 Hej igen! Nogen der ved om der findes busforbindelser over broen? Vil gerne vide alle alternativ når jeg skal snakke med chefen igen senere. Mvh, Anine Du kan være ganske rolig - de er begyndt at køre igen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret February 22, 2007 Du kan være ganske rolig - de er begyndt at køre igen Jep, dagens første tog til DK har netop passeret Skånegården :) 3 vogne selvfølgelig, der er jo nok ikke så mange der har ventet på forbindelsen blev genoprettet.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret February 22, 2007 Vær forberedt på forsinkelser og aflysninger fredag ... Risk för störningar på tågen i Skåne under fredagsmorgonen Tid: 2007-02-22 - 2007-02-23 Morgontågen under fredagen 07-02-23 kan drabbas av förseningar och inställda avgångar som en följd av onsdagens och torsdagens snöoväder. Trafiken kom igång under torsdagskvällen på de flesta stäckor i Skåne, dock med stora störningar. http://www.skanetrafiken.se/trafikinfo/wrTrafInfo.asp Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CyberCC 10 Anmeld indhold Besvaret February 22, 2007 Jeg høre noget om toget ikke køre fra KBH til malmö her til aften.. er der nogen der ved om det er rigtigt?? som faktis har stået og ventet på toget eller kender nogen der gør.. for på nettet ser det ud til de køre. men har en ven i dk der siger du ikke gør... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret February 23, 2007 Kontaktledningsfel på sträckan Malmö-Köpenhamn. Tid: 2007-02-19 19:00 - tills vidare Det är kontaktledningsfel mellan Kastrup och Peberholm. Detta medför att det är enkelspårsdrift på denna sträcka. Förseningar kan uppstå i Öresundstrafiken. Prognos för när felet ska vara lagat är satt till fredag 23 februari kl 12:00. Om förseningar uppstår kan SJ tvingas att ställa in något tåg för att glesa i trafiken samt komma rätt i tidtabellen. http://www.skanetrafiken.se/trafikinfo/wrTrafInfo.asp (nederst på siden) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret February 23, 2007 Jeg tog med 7:51, som var forsinket 25 min., men ellers kørte OK. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Søssan 10 Anmeld indhold Besvaret February 23, 2007 http://www.skanetrafiken.se/trafikinfo/wrTrafInfo.asp Tågen Malmö-Köpenhamn-Malmö Tid: 2007-02-23 - 2007-02-23 Problem i Svågertorp med igensnöade växlar och höga snövallar. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
nchnch 10 Anmeld indhold Besvaret February 23, 2007 er der nogen der ved hvordan togene kører fra KBH til Malmö?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites