-TCOB- 10 Anmeld indhold Skrevet February 21, 2007 Hej Alle sammen Jeg har lige fået brev om jeg skal have min bil til syn, igen. Dette syn er gældende for marts til september, og så vidt jeg er orienteret, skal biler synes 1 gang om året i Sverige. Er der nogen der ved noget om dette, og hvorfor? Det er en Golf 4 fra 1999..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret February 21, 2007 Hej Alle sammen Jeg har lige fået brev om jeg skal have min bil til syn, igen. Dette syn er gældende for marts til september, og så vidt jeg er orienteret, skal biler synes 1 gang om året i Sverige. Er der nogen der ved noget om dette, og hvorfor? Det er en Golf 4 fra 1999..... Et eller andet sted må du have misforstået brevet;) Alle biler skal synes 1 gang om året inden for en 3 mdrs. periode. Og syner du den uden for de 3 mdr. bliver du indkaldt alligevel! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
-TCOB- 10 Anmeld indhold Besvaret February 21, 2007 Et eller andet sted må du have misforstået brevet;) Alle biler skal synes 1 gang om året inden for en 3 mdrs. periode. Og syner du den uden for de 3 mdr. bliver du indkaldt alligevel! Ja det er jeg også med på men da jeg var inde for at bestille tid på bilprovningen stod der var fra marts til september. og det er det jeg ikke jeg helt med på!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret February 21, 2007 Ja det er jeg også med på men da jeg var inde for at bestille tid på bilprovningen stod der var fra marts til september. og det er det jeg ikke jeg helt med på!! Så skal du vel bare syne den inden for den periode? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
-TCOB- 10 Anmeld indhold Besvaret February 21, 2007 Så skal du vel bare syne den inden for den periode? Ja bare at det er en 6 mdr periode, men jeg håber ikke der bliver problemer i det. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
irode 10 Anmeld indhold Besvaret February 21, 2007 Endnu en gang: med Google finder man svaret :th2: http://www.bilprovningen.se/externt/bpweb.nsf/va_LookupWeb/080529F93C4DB503C1257030004E24DC!opendocument&m=12 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
-TCOB- 10 Anmeld indhold Besvaret February 21, 2007 Endnu en gang: med Google finder man svaret :th2: http://www.bilprovningen.se/externt/bpweb.nsf/va_LookupWeb/080529F93C4DB503C1257030004E24DC!opendocument&m=12 Jamen dog ser man det, så lærte jeg også noget i dag. Takker Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites