abejoh 10 Anmeld indhold Skrevet February 21, 2007 Jeg er på udkig efter kälkebakker i Oxie. Hvor ligger de henne?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
JesperSL 10 Anmeld indhold Besvaret February 22, 2007 lige nu er alle bakker kælkebakker.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
abejoh 10 Anmeld indhold Besvaret February 22, 2007 Yes! det skal blive sjovt. Nu hvor man alligevel ikke kan komme til arbejdet, kan man vel lige så godt tage sig en kälketur. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
splint 10 Anmeld indhold Besvaret February 22, 2007 Pjat abejoh, sæfølig ka man komme på arbejde. Dårlig undskyldning. Kørte selv fra oxie i morges. Tog 50 min til ørestad station. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
abejoh 10 Anmeld indhold Besvaret February 22, 2007 Den er god med dig Splint! Nu ser min situation anderledes ud end din, lyder det til. Jeg er temmelig afhängig af det offentlige og forelöbig, er alt tog+bustrafik indstillet. Kommer du og henter mig- jeg skal bare til Frederiksberg? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
splint 10 Anmeld indhold Besvaret February 23, 2007 Det lyder som en opfordring til noget samkørsel??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
abejoh 10 Anmeld indhold Besvaret February 23, 2007 Den er jeg altid klar på.:th2: Hvornår körer du? Jeg har forskellige tider i löbet af ugen... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
splint 10 Anmeld indhold Besvaret February 23, 2007 Du ha en pm Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites