Dandanell 10 Anmeld indhold Besvaret February 23, 2007 Hehe, jo og den var ikke så svært, efter en rigtig god bilsnak med Miriam og Michael ;o) Er vi så kommet frem til, at det bliver en BMW - så vi skal bare have gjort op, om det skal være en Sedan 530 med en "boks" eller en 535. Og i øvrigt, Miriam - tak for en hyggelig aften, håber vi snart kan finde ud af noget igen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret February 23, 2007 Hehe, jo og den var ikke så svært, efter en rigtig god bilsnak med Miriam og Michael ;o) Er vi så kommet frem til, at det bliver en BMW - så vi skal bare have gjort op, om det skal være en Sedan 530 med en "boks" eller en 535. Hvorfor ikke en 535 med boks, nu du er i gang? :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret February 23, 2007 så vi skal bare have gjort op, om det skal være en Sedan 530 med en "boks" eller en 535. Ja eller en B5:th2: og selv tak Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret February 23, 2007 Ja eller en B5:th2: Den fås vel ikke som diesel??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Dandanell 10 Anmeld indhold Besvaret February 23, 2007 Du siger noget, men jeg kører som sælger og der må også gerne være økonomi i det ;o) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret February 23, 2007 Den fås vel ikke som diesel??? Nej ikke endnu desværre (så havde jeg jo skrevet D5 ) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Dandanell 10 Anmeld indhold Besvaret February 23, 2007 Ja eller en B5:th2: og selv tak Thomas er jo helt solgt med B5 og det er jeg egentlig osse, men fornuften talte også til mig i nat..... ;o) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret February 23, 2007 Nej ikke endnu desværre (så havde jeg jo skrevet D5 ) ..og man undrer sig ikke over at debatten ofte kører af sporet herinde... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret February 23, 2007 ..og man undrer sig ikke over at debatten ofte kører af sporet herinde... Ja men nu er den jo afklaret tråden !!! Men ok over and out herfra !!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkrath 10 Anmeld indhold Besvaret February 24, 2007 Hehe det må man sige...men valget er jo også nemt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest PeterK Anmeld indhold Besvaret February 24, 2007 Tillykke tillykke........535D rules......eller måske en 530XD!!? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Benzino 10 Anmeld indhold Besvaret April 27, 2007 Er virkelig kun 1 svensk dansker som har købt en BMW 530/535D? Kan da ikke være rigtigt, kan det? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret April 27, 2007 Er virkelig kun 1 svensk dansker som har købt en BMW 530/535D? Kan da ikke være rigtigt, kan det? Nej da - der er flere. Men ikke alle gider å' hænge ud i eet eller andet "tilfældigt" forum en strålende solrig dag/aften, vel :) En 535d er et pragtfuldt køretøj, der kører, som en BMW skal gøre det. Den rykker fra det meste - iøvrigt har jeg haft en '03 BMW 530d :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret April 27, 2007 Er virkelig kun 1 svensk dansker som har købt en BMW 530/535D? Kan da ikke være rigtigt, kan det? Hvad vil du gerne vide? - spørg løs!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Benzino 10 Anmeld indhold Besvaret April 28, 2007 Nej da - der er flere. Men ikke alle gider å' hænge ud i eet eller andet "tilfældigt" forum en strålende solrig dag/aften, vel :) En 535d er et pragtfuldt køretøj, der kører, som en BMW skal gøre det. Den rykker fra det meste - iøvrigt har jeg haft en '03 BMW 530d :) Nej og det forstår man godt :) Det var efter at have set hele tråden igennem at jeg stillede spg, men havde ikke set at du også har haft 530d. Jeg kører Mercedes i dag som du nok har læst i en anden tråd, men vil gerne overbevises til at prøve en BMW. Jeg går ud fra det er obligatorisk at skifte bil ofte, når man bor i svergie, så kan man jo lige så godt prøve lidt af hvert. ;) Jeg har læst anmeldelser af 530D/535D og de roses begge for køreegenskaber, power og komfort. Ting jeg sætter stor pris på. 535´eren skulle have 2 turbo loadere, hvor den ene bruges i opstarten og den anden tager over, så man konstant accelerer med samme fart. Det lyder sku ret heftigt, hvis jeg selv må sige det. Problemet er bare at jeg kun finder dem i 2005 modeller og jeg søger en bil med 3-4 år på bagen. Så bliver de jo billigst uden at de har kørt alt for meget. Og dem finder man mange af med 530D. Jeg har kørt en 320´er af E39 modellen og den kørte fint. Sammenlignet med Mercedes, så hører jeg ofte at køreegenskaberne er bedre og mere dynamiske i BMW. Og det tiltaler mig. Din 530´er var det den nye model som kom i slutningen af 2003? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
runel 0 Anmeld indhold Besvaret April 28, 2007 Jeg har læst anmeldelser af 530D/535D og de roses begge for køreegenskaber, power og komfort. Ting jeg sætter stor pris på. 535´eren skulle have 2 turbo loadere, hvor den ene bruges i opstarten og den anden tager over, så man konstant accelerer med samme fart. Det lyder sku ret heftigt, hvis jeg selv må sige det. Problemet er bare at jeg kun finder dem i 2005 modeller og jeg søger en bil med 3-4 år på bagen. Så bliver de jo billigst uden at de har kørt alt for meget. Og dem finder man mange af med 530D. Jeg har kørt en 320´er af E39 modellen og den kørte fint. Sammenlignet med Mercedes, så hører jeg ofte at køreegenskaberne er bedre og mere dynamiske i BMW. Og det tiltaler mig. Din 530´er var det den nye model som kom i slutningen af 2003? Nu er jeg ikke ekspert på nogen måde, men jeg tror årsagen til at du ikke kan finde en 3-4 år gammel 535d er nok at det kun er ca 2 år siden modellen kom? E39 er den forrige 5-serie, så hvis du har kørt 320d har du nok enten kørt E46 eller E90. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Benzino 10 Anmeld indhold Besvaret April 28, 2007 Hvad vil du gerne vide? - spørg løs!! Jeg vil blot overbevises til at prøve en BMW. Fik du solgt din? Og hvorfor egentlig sælge den, var der problemer med den Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Benzino 10 Anmeld indhold Besvaret April 28, 2007 Bensinen har været der længe. Det er diesel modellen som først kom i 2005. Og det med 320 har du sikkert ret i. Jeg er heller ingen ekspert :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret April 28, 2007 Fik du solgt din? Og hvorfor egentlig sælge den' date=' var der problemer med den[/quote']Måske fordi "Jeg går ud fra det er obligatorisk at skifte bil ofte, når man bor i svergie, så kan man jo lige så godt prøve lidt af hvert." - som du selv skrev lige før Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pia & Kenneth 10 Anmeld indhold Besvaret April 29, 2007 Aludesign i Bmw Hej Miriam Ved du om man kan - og hvis man kan - hvad det koster at skifte "træ"panelerne ud i en 535 d fra 2005 til aludesign Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret April 29, 2007 Hej Miriam Ved du om man kan - og hvis man kan - hvad det koster at skifte "træ"panelerne ud i en 535 d fra 2005 til aludesign Nu hedder jeg godt nok ikke Miriam, men de kan købes på Ebay i Tyskland for omkring 80 EUR - og skulle ikke være svære at montere. http://cgi.ebay.de/Prewoodec-Innendekor-fuer-BMW-5er-E60_W0QQitemZ250066686212QQihZ015QQcategoryZ72933QQrdZ1QQssPageNameZWD1VQQcmdZViewItem Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret April 29, 2007 Jeg vil blot overbevises til at prøve en BMW. Fik du solgt din? Og hvorfor egentlig sælge den, var der problemer med den Jeg solgte min fordi den er tæt på at runde 100.000 km., og som Gio så rigtigt skriver; fordi jeg kan! Men det er en fantastisk bil - intet mindre... Jeg er vendt tilbage til Audi, men det er en smagssag... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites