Jump to content
Dandanell

BMW 535 d

Recommended Posts

Ja' date=' det stemmer så ikke helt. Jeg fik min lavet lige inden jeg solgte den på deres regning !![/quote'] Så må du kende dem godt eller noget :):) Jeg ha haft 2 stk X5 med rust under forklapen men den var ikke rustet igennem så det ville de ikke däkke :(:(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mogens
Ja men der er desvärre langt til Tyskland for at få lavet rust på en forskärm
Behøver man så ikke Peter - det har du jo selv tidligere konstateret, læser jeg...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det passer ikke... Min E39 hentede du til mig i München og det kostede ikke en øre at få fikse rust på bagklap + front.
De har som MB skåret meget ned på hvad de vil gi til og når det så er noget som de ikke ser hverdag er det ikke et kendt problem... Alle kender til for og bagklap.. men når man kommer med en bil der har väret til M-Test träkker de bare på skulleren og sir af det ved de man ikke får på garantien..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
De har som MB skåret meget ned på hvad de vil gi til og når det så er noget som de ikke ser hverdag er det ikke et kendt problem... Alle kender til for og bagklap.. men når man kommer med en bil der har väret til M-Test träkker de bare på skulleren og sir af det ved de man ikke får på garantien..
Ja OK - det stemmer så meget godt faktisk. Da der gik "noget" i kardankrydset var de iskolde og ville ikke gi' så meget som en svensk 25-øre til dén fest.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest PeterK
Jeg har haft fornøjelse af at eje BMW 530 (benzin) og en BMW 645, begge årgang 2004. Aldrig har jeg haft bedre biler - kan kun anbefale begge på det kraftigste. 5 serien er efter min mening en af de absolut bedste rejse-vogne, komfortabel, styringen er knivskarp og den føles bare lækker! Min 645 var også lækker, men jeg må indrømme at jeg synes der var knapt så meget "value for money", men bestemt en super dejlig bil.. Når vi forhåbentlig snart får solgt domicilet i Kbh og er tilbage i Malmø skal vi uden tvivl have en 5-serie igen...hmm M5 måske, selvom jeg er lidt i tvivl om holdbarheden af denne raket...I svage stunder tager jeg mig dog i at drømme om en 911 (996/997)...men er lidt i tvivl om den duer som pendlerbil. Michael
Jeg pendler fra Malmø til Østerbro i en 997S.......Og det funker ganske glimrende:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest PeterK
Er det din den sorte cabriolet med gemballa udstødning? For FUUUCK den lyder sindsygt når den hamrer over broen :D
Nej, min er mørkegrå coupe, med standard 4-rørs udstødning....men jeg kommer ofte blæsende over ved 07:45:laugh: Tilgengæld er min nok den "mest kendte" 997S i Sverige: Første ejer Olof Mellberg (Aston Villa & landsholdsspiller). :cool:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm, da jeg tilsyneladende er den eneste herinde der rent faktisk har en 535D må jeg vel hellere give mit besyv med. Da jeg købte den stod jeg også og skulle vælge mellen en A6 3,0TDI og en 535D (kombi) og for mit vedkommende var der ingen tvivl - BMW'en er den absoult bedste køremaskine af de to. Audien føltes som lidt morfar både i indretning og køreegenskaber i forhold til BMW'en, men stadig en absolut fantastisk bil. Jeg valgte BMW'en pga. de bedre køreegenskaber og den langt mere potente motor, og det har jeg ikke fortrudt. Der har ikke været problemer med bilen overhovedet, og den har lige passeret 90.000 km., og den har kun besøgt værksted i forbindelse med service. Sidste service var dog ret dyrt, og de fremtidige servicebesøg koster mellem 4-6000 SEK. Forsikring har jeg gennem M-Försäkring og den havner på små 7.000/år med fuld forsikring. I-Drive er noget underligt noget som man lige skal vænne sig til, men faktisk ikke så slemt når først man har vænnet sig til det. I alt altså: 535D er en fantastisk bil, og du får ikke meget bedre dieselmaskine i den klasse - og økonomien er fornuftig: omkring 13 km/l ved pendlerkørsel. I øvrigt er bilen til salg hos www.prestigeauto.se :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest PeterK

Jeg har været ude og prøve den sølvgrå 535D som de har haft til salg hos BMW Malmø i et godt stykke tid.... Den kører RIGTIG RIGTIG godt. Jeg ville KLART vælge den fremfor A6 3,0TDI. Havde selv den nye A6 2,4 inden vi rykkede til Sverige. Lækker bil, men den manglede trækkraft i 4 og 5 gear. 1 og 2 gear var egentlig ok!! Der kører efterhånden også RIGTIG mange A6ére på danske plader, så 535D vil afgjort være mere eksklusiv...Hvis det har betydning for dig:rolleyes: Køb Homer´s.....................Fed slæde!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg har været ude og prøve den sølvgrå 535D som de har haft til salg hos BMW Malmø i et godt stykke tid.... Den kører RIGTIG RIGTIG godt. Jeg ville KLART vælge den fremfor A6 3,0TDI. Havde selv den nye A6 2,4 inden vi rykkede til Sverige. Lækker bil, men den manglede trækkraft i 4 og 5 gear. 1 og 2 gear var egentlig ok!! Der kører efterhånden også RIGTIG mange A6ére på danske plader, så 535D vil afgjort være mere eksklusiv...Hvis det har betydning for dig:rolleyes: Køb Homer´s.....................Fed slæde!!
Nu skal man også huske på at der er stor pris forskel på dem.. BMW er 70,000 sek dyre .. Men hvis man har pengene er det også sjovere med POWER :):)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Endelig nogle fornuftige svar fra Homer & PeterK - tak ;o) Jamen, det taler vidst for en BMW 535 d, jeg tror lige jeg skal forbi BMW Malmö i weekenden, hvis sneen er forduftet igen, ikke så meget ved at prøve den i sne!!!
..og når du så har prøvet den og besluttet dig for en 535D, så køb min.. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest PeterK
Tror desværre din har et lille minus og det hedder kombi
Må jeg STRAKS indskyde hér: Kombi er langt federe end sedan, OGSÅ selv om man er single og ikke har hund og børn etc.!!!! Nævn lige en model der er federe i sedan end kombi????:) Og tag lige den nye RS4.......Sedan bliver UMULIG at sælge nu hvor kombi er kommet!! Har læst mange steder at Audi godt og grundigt har fortrudt de startede med kun at lancere en sedan!! Personligt syntes jeg at den sedan der kommer tættest på en kombi er den nye A6!!! PS: Ovenstående er selvfølgelig en smagssag/individuel vurdering, men jeg ved at lang de fleste er enige!!! PSS: Vil man ikke købe en kombi, er det fordi man vil købe en coupe eller cab:th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det ku jo også baer være at man syntes at en sedan ser pænere ud end en kombi ?!?! Sådan har jeg det da ihvertfald
Tja, det er jo en smagssag - når man ikke har barnevogne, ølkasser, byggeaffald og lignende er en sedan nok "rigeligt". Men diskussionen (der som alt andet herinde er løbet af sporet) handler jo ikke om sedan vs. kombi, men A6 vs. 535 :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest PeterK
Det ku jo også baer være at man syntes at en sedan ser pænere ud end en kombi ?!?! Sådan har jeg det da ihvertfald
Og Du er sikkert ikke den eneste:) En anden faktor er også at kombiér som regel er lidt dyrere!!!:o

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites