Jump to content
Dandanell

BMW 535 d

Recommended Posts

Guest Mogens
Ja det forstår jeg... Og tillykke med den nye!! Hvornår er det vi ser lidt til billeder mm af den??
Tak for det - den tåler ikke offentliggørelse. Se blot hvad der skete for Brian SM, der havde nr. pladerne i sin signatur! ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Aaaaaaaaah... Det er noget andet ikke... Vi har en Pug 406 Coupe V6 og ja, den er frisk kvik og fin. Men hvad komfort og mega potent bundtræk angår når da ikke en 530d til anklerne. Kabine og interiør er også noget helt andet. Ikke at en 406 ikke er en fin bil, men det bliver aldrig en 530d/535d, aldrig. Men den lyder OK
Ja du har ret, BMW er mere kvalitet i delene. Men der er altså ikke meget komfort i den BMW sammenlignet med 406'eren. BMW'en havde ikke særlig god affjedring, men den virker som en stabil og sikker bil. Lidt svær at danse rundt med på bygaderen. Men nu var det kun en 528i benzin jeg prøvede. #0 Prøv at tage en køretur med Audi og BMW, det er være sådan du kan du vide hvilken du synes bedst om. Udseendet er ikke det hele.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mogens
Men der er altså ikke meget komfort i den BMW sammenlignet med 406'eren. BMW'en havde ikke særlig god affjedring, men den virker som en stabil og sikker bil. Lidt svær at danse rundt med på bygaderen.
Kaffen røg galt i halsen, da jeg læste ovenstående - du har næppe ejet en BMW? Citat fra en anden skribent: Jeg har aldrig været bilnørd, og troede aldrig jeg skulle blive det. Vi flyttede ikke herover for at jeg skulle leve en gammel bildrøm ud. Uden at vide meget om cylindre, undervogne m.m. gik jeg på jagt - prøvede og prøvede alle mulige biler. Hvor sad jeg godt, hvor var udsynet godt, hvor let kom jeg ind og ud, hvor kunne jeg have meget bagage, og så selvfølgelig hvordan føltes det at køre de forskellige. Jeg prøvede Mercedeser, Volvo'er, Audi'er, Saab'er alle fine biler - men da jeg prøvede en BMW var jeg solgt. Vi har nu ejet en 530da i en måned - og er SÅ glade - det er en nydelse at køre de 150km jeg har til job, og jeg kan ikke anbefale BMW nok

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tak for det - den tåler ikke offentliggørelse. Se blot hvad der skete for Brian SM' date=' der havde nr. pladerne i sin signatur! ;)[/quote'] Hvad skete der egentlig? Eller det vil jeg måske ikke vide... Men tillykke med den alligevel, jeg kan bestemt godt være misundelig - men det er altså på den positive måde!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mogens
Hvad skete der egentlig?
Noget med at folk spottede ham på motorvejen og kommenterede herinde. Han høre jo ikke til de langsomste i verden...
Men tillykke med den alligevel, jeg kan bestemt godt være misundelig - men det er altså på den positive måde!!
Ja tak skal du have :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Men der er altså ikke meget komfort i den BMW sammenlignet med 406'eren.
Måske der var noget galt med den BMW du prøvekørte. For ovenstående er altså bare ikke tilfældet. Komfortabel og velkørende er lige præcist hvad BMW'en er.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har haft fornøjelse af at eje BMW 530 (benzin) og en BMW 645, begge årgang 2004. Aldrig har jeg haft bedre biler - kan kun anbefale begge på det kraftigste. 5 serien er efter min mening en af de absolut bedste rejse-vogne, komfortabel, styringen er knivskarp og den føles bare lækker! Min 645 var også lækker, men jeg må indrømme at jeg synes der var knapt så meget "value for money", men bestemt en super dejlig bil.. Når vi forhåbentlig snart får solgt domicilet i Kbh og er tilbage i Malmø skal vi uden tvivl have en 5-serie igen...hmm M5 måske, selvom jeg er lidt i tvivl om holdbarheden af denne raket...I svage stunder tager jeg mig dog i at drømme om en 911 (996/997)...men er lidt i tvivl om den duer som pendlerbil. Michael

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Måske der var noget galt med den BMW du prøvekørte. For ovenstående er altså bare ikke tilfældet. Komfortabel og velkørende er lige præcist hvad BMW'en er.
Ja det kan sagtens være muligt. Vi giver den en chance ved anden lejlighed.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg har haft fornøjelse af at eje BMW 530 (benzin) og en BMW 645, begge årgang 2004. Aldrig har jeg haft bedre biler - kan kun anbefale begge på det kraftigste. 5 serien er efter min mening en af de absolut bedste rejse-vogne, komfortabel, styringen er knivskarp og den føles bare lækker! Min 645 var også lækker, men jeg må indrømme at jeg synes der var knapt så meget "value for money", men bestemt en super dejlig bil.. Når vi forhåbentlig snart får solgt domicilet i Kbh og er tilbage i Malmø skal vi uden tvivl have en 5-serie igen...hmm M5 måske, selvom jeg er lidt i tvivl om holdbarheden af denne raket...I svage stunder tager jeg mig dog i at drømme om en 911 (996/997)...men er lidt i tvivl om den duer som pendlerbil. Michael
Den pendler fantastisk :) Dog bliver forsikringsdummebøden på 30k...........

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

bmw Jeg har skrevet det før (Mogens citerede det tidligere i denne tråd) vores bmw 530da er fantastisk... jeg har i en periode for lang tid siden kørt en stor lækker peugeout, men savner den overhovedet ikke. 530'eren er super komfortabel og rigeligt snap. Mht forsikring betaler jeg ca. 7.500,- svenske kroner årligt for en fuldforsikring hos Folksam, hvor vi også ha vores villa/indbo. Jeg er glad Kapello

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det kun den gamle 210..
Det er ellers ikke hvad man læser om E og C klassen syntes jeg... De nye modeller er måske nok bedre, men de gamle har da haft deres at slås med og manglende villighed fra Mercedes til at udbedre det gratis per kulance.
Og snakker vi om rust så skal BMW väre meget stille :):)
Really - er der da ikke store problemer med E39? Stationcaren kan have på bagklappen, men det er da vist også det. Og BMW skiftede den uden beregning på min. Ved samme lejlighed skiftede de fronten der jo havde en hel del stenslag efter tysk motorvejskørsel - også ganske gratis.. :cool:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det er ellers ikke hvad man læser om E og C klassen syntes jeg... De nye modeller er måske nok bedre, men de gamle har da haft deres at slås med og manglende villighed fra Mercedes til at udbedre det gratis per kulance. Really - er der da ikke store problemer med E39? Stationcaren kan have på bagklappen, men det er da vist også det. Og BMW skiftede den uden beregning på min. Ved samme lejlighed skiftede de fronten der jo havde en hel del stenslag efter tysk motorvejskørsel - også ganske gratis.. :cool:
E38 E39 og E46 har vi set rust på og BMW i Sverige vil ikke hjälpe med regningen.. Og det er Svensk solgte er er mest ramt af problemet Ps X5 skal vi heller ikke glemme :):)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mogens
Og det er Svensk solgte er er mest ramt af problemet
Et godt eksempel på, hvorfor begrebet "svensk solgt" er latterligt. Jeg fik også kulance rep på min BMW - hos BMW i München.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites