Jump to content
Dandanell

BMW 535 d

Recommended Posts

Er der nogen som har kendskab til BMW 535 d? Er den pengene værd? Jeg overvejer nemlig, at skifte min højt elskede BMW 330 d. da vi har brug for noget mere plads. Valget står mellem en BMW 5 serien eller en Audi A6 - synes det er rigtig svært.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Personligt syntes jeg de 4 cyl. audi motorer lyder som en syg kat. FSI motererne lyder som en diesel når de er kolde. Men de har heldigvis også större motorer ;o) Alt efter hvem man er, så koster bmw'en sikkert mere i årlig forsikring.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Er der nogen som har kendskab til BMW 535 d? Er den pengene værd? Jeg overvejer nemlig, at skifte min højt elskede BMW 330 d. da vi har brug for noget mere plads. Valget står mellem en BMW 5 serien eller en Audi A6 - synes det er rigtig svært.....
Begge biler er noget at det bedste du kan få fat i, Så det er bare med at komme ud og pröve dem begge og den du så bedst kan li köber du.. Tror at de er lige dyre at köre i ( måske er BMW ligt dyre i värksted besög )

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mogens
Har prøvekørt en 528i af 2000-modellen. Det var ikke noget at råbe hurra for, stor og klodset. Men hurtig var den ja. Jeg vil tage en A6 eller den nye A5
Hvad kører du selv i?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Har prøvekørt en 528i af 2000-modellen. Det var ikke noget at råbe hurra for' date=' stor og klodset. [/quote'] Jeg havde en 530dA fra 2002 (altså en E39) i et par år, og ja den er da stor - men syntes bestemt ikke klodset hverken af udseende eller køreegenskaber. Tværtimod var den ret lækker og perfekt til motorvejsbrug.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

BMW 535D - HELT KLART. Min far har haft en '03 530D (altså nyeste mulige udgave af E39) og den kørte som en drøm. Jeg kan kun forestille mig hvor meget power der må være i 535D. Sørg for at få den med godt med udstyr. Man kan få et hav af udstyr til den... der er ikke noget mere kedeligt end en stor BMW med intet udstyr. Held og lykke med købet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg havde valgt en 530D hvis ikke det var fordi den er så helveds dyr i forsikring. Jeg endte med en A6. Føler ikke jeg har "måttet nøjes med" for A6'eren er absolut en dejlig bil. Har den med en 1.9 TDI som jeg synes godt om. Evt find dig en med en 2.5 V6 TDI. Bare sørg for den har det rette mortor nummer :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mogens
Ja flot Mogens, men nu er du jo lidt ældre end de fleste andre herinde :scared:
Tak for det. Til gengæld ejer jeg ikke en villa, så jeg kan få den 30% reduktion, sån noget indbringer een ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tak for det. Til gengæld ejer jeg ikke en villa, så jeg kan få den 30% reduktion, sån noget indbringer een ;)
Det har jeg så heller ikke. Er under 30 og bor i lejlighed i Malmö. At betale i omegnen af 20k om året :sick:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Prøvede lige at teste forsikringsprisen for mit vedkommende på en 535d 06 kombi den sagde 8500 sek länsforsäkringar men bor også i villa ellers er jeg "kun" 29 år, så de er da til at betale.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Prøvede lige at teste forsikringsprisen for mit vedkommende på en 535d 06 kombi den sagde 8500 sek länsforsäkringar men bor også i villa ellers er jeg "kun" 29 år' date=' så de er da til at betale.[/quote'] Men så prøv at finde en 03 model. For så er der ikke mere forhandler garanti på. Så koster den kassen!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Brugervenlighed af iDrive vs MMI.
Er det ikke mest et spørgsmål om at lære iDrive at kende? Jeg har ikke prøvet det, men sådan kort test på f.eks. en uge giver ikke noget retvisende billede af hvordan det er et betjene ved en bil man har fast.
Hvad med reservehjul' date= eller er et nødhjul nok.
Sort minus... Er der egentlig plads til et reservehjul i den eller er man "stuck" med de dér specielle run-flat-tires for evigt en de nye 5'ere?
Skulle jeg selv vælge havde jeg nok nappet AUDIen' date= den ser da meget mere kølig business og færdigdesignet ud, især bagenden på sedanen. Synd for BMW. ( "Chris Bangles" acid trip BMW design b269.gif)
Jeg må så sige at jeg syntes at E60 sedan'en er rigtig fin både for, bag og inden i.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mogens
Nu dör Mogens
ROFL :laugh: Men jeg er livet op igen, fordi jeg tænker blot på den dag, hvor vi "tilfældigvis" traf dig og din Porsche 996 turbo. DA fandt jeg ud af, at også andre kan skabe biler, der kører knaldhamrende godt ;) Porsche styrer for vildt :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Men så prøv at finde en 03 model. For så er der ikke mere forhandler garanti på. Så koster den kassen!
Ej-nej.. Jeg gav 8.700 sek årligt hos IF for en fuld forsikring på en 2002 530dA touring. 32 år, ejerbolig (gård) og bosat 24195 postnummer. Alle forsikringer (2 biler, hem og indbo) hos dem. Fri Km.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg kører i en Pug 406 V6: http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=37685 Og jeg må altså tilstå, at den er mere frisk, kvik og der er mere komfort, samt bedre affjedring i forhold til BMW'en. BMW'en er klodset i sine køreegenskaber. Men den er pæn og stilet af udseendet.
Aaaaaaaaah... Det er noget andet ikke... Vi har en Pug 406 Coupe V6 og ja, den er frisk kvik og fin. Men hvad komfort og mega potent bundtræk angår når da ikke en 530d til anklerne. Kabine og interiør er også noget helt andet. Ikke at en 406 ikke er en fin bil, men det bliver aldrig en 530d/535d, aldrig. Men den lyder OK

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites