Jump to content
Dreier

AG i Skurup ??

Recommended Posts

:confused: Hej! På min vej gennem Skurup, gik det pludseligt op for mig at AG er forsvundet! :( Nu er der kommet en Coop Extra i stedet! Er der nogen der ved hvorfor og om AG kommer tilbage når de bygger det nye indkøbscenter? Hilsen Mette

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Læser I ikke svenske aviser?:) Coop og AG har ganske enkelt gjort en handel, hvor de har byttet forretninger. Altså er udvalgte AG forretninger blevet til Coop - og omvendt. Lidt mystisk, at lige Skurup blev valgt, for der findes jo en Coop i forvejen - den ligger vel mindre end 1 km fra den nye Coop-Extra.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for svaret og nej jeg har ikke været så flinkt til at læse svenske aviser. Der er nok omkring en km mellem, de ligger på hver sin side af banen. Men det er jo to forskellige koncepter, så jeg kan vel blive glad for den nye Extra når jeg lige vender mig til den, og de bliver færdig med ombygningen. Hilsen Mette I øvrigt mener jeg, at Skurup er en dejlig by og Sverige et dejligt land :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
:confused: Hej! På min vej gennem Skurup, gik det pludseligt op for mig at AG er forsvundet! :( Nu er der kommet en Coop Extra i stedet! Er der nogen der ved hvorfor og om AG kommer tilbage når de bygger det nye indkøbscenter? Hilsen Mette
Ja, det er et stort tab for Svensk matglädje :cry: I de få måneder vi har nået at bo i Sverige var vi også blevet rigtig glade for AG's. COOP Extra er ikke helt det samme !!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

I januar ... Min mand så det første gang i slutningen af januar, jeg lagde så først rigtigt mærke til det i mandags. Men den er god nok, de er igang med at bygge AG om til Extra. Extra holder så for morskabens skyld åbent til 22 på hverdage :rolleye: Mens Konsum på den anden side af banen har åbent til 21. Der er ikke nogen der skal gå forgæves her!!!! I øvrigt mener jeg at: E65 burde udvides til motorvej, hele vejen til Ystad

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det sidste vi har forstået på vores Svenske granner er at der nu nok skal komme noget. Samt at blandt andet Netto gerne vil herud og ligge. :) Mette I øvrigt mener jeg, at E65 burde udvides til motorvej hele vejen til Ystad

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det sidste vi har forstået på vores Svenske granner er at der nu nok skal komme noget. Samt at blandt andet Netto gerne vil herud og ligge. :) Mette I øvrigt mener jeg, at E65 burde udvides til motorvej hele vejen til Ystad
Jo men - der har været talt om at bygge en Netto i mindst 2 år nu

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det vidste jeg ikke, jeg er nu egentligt også ligeglad med om der kommer en Netto herud. Der ligger både en Netto i Kastrup og i Svedala, så faktisk vil jeg meget hellere have AG tilbage, en ICA Maxi og måske en Ikea :rolleyes: :) Mette I øvrigt mener jeg, at E65 burde udvides til motorvej hele vejen til Ystad.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det vidste jeg ikke, jeg er nu egentligt også ligeglad med om der kommer en Netto herud. Der ligger både en Netto i Kastrup og i Svedala, så faktisk vil jeg meget hellere have AG tilbage, en ICA Maxi og måske en Ikea :rolleyes: :) Mette I øvrigt mener jeg, at E65 burde udvides til motorvej hele vejen til Ystad.
jeg havde engang læst noget om en willys...Men ja ja vi ser det jo nok, når der kommer noget....Men sku hellere en Willys eller Netto :th2: end noget der ligner Coop Konsum/Ekstra :sick:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ingen planer Lige nu forhandler de med : Ingen. Nils Holgersson förtagspark er DÖD. Jeg savner også allerede AG, men det ser ud til at slagteren fra AG har overlevet. For mig at se er der ikke den store forskel. Det er da ikke det äkle fra lille Coop.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mener ellers helt bestemt at der lige har været et eller andet med at Netto trækker sig ud af SE - eller er det bare mig der ikke følger med :scared: Og ingen kommentar fra dig MayaPapayas mor :rolleye:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites