Dreier 10 Anmeld indhold Skrevet February 20, 2007 Hej! På min vej gennem Skurup, gik det pludseligt op for mig at AG er forsvundet! :( Nu er der kommet en Coop Extra i stedet! Er der nogen der ved hvorfor og om AG kommer tilbage når de bygger det nye indkøbscenter? Hilsen Mette Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret February 20, 2007 Det samme er sket på Värnhemstorget, så mon ikke AG er blevet opköbt... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Dreier 10 Anmeld indhold Besvaret February 20, 2007 Måske ... Men jeg kan ikke finde noget om det på deres hjemmeside. Trist, jeg var glad for min AG. Hilsen Mette Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim H 10 Anmeld indhold Besvaret February 20, 2007 Læser I ikke svenske aviser?:) Coop og AG har ganske enkelt gjort en handel, hvor de har byttet forretninger. Altså er udvalgte AG forretninger blevet til Coop - og omvendt. Lidt mystisk, at lige Skurup blev valgt, for der findes jo en Coop i forvejen - den ligger vel mindre end 1 km fra den nye Coop-Extra. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Dreier 10 Anmeld indhold Besvaret February 20, 2007 Tak for svaret og nej jeg har ikke været så flinkt til at læse svenske aviser. Der er nok omkring en km mellem, de ligger på hver sin side af banen. Men det er jo to forskellige koncepter, så jeg kan vel blive glad for den nye Extra når jeg lige vender mig til den, og de bliver færdig med ombygningen. Hilsen Mette I øvrigt mener jeg, at Skurup er en dejlig by og Sverige et dejligt land Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Hoffmeyer 10 Anmeld indhold Besvaret February 20, 2007 Hej! På min vej gennem Skurup, gik det pludseligt op for mig at AG er forsvundet! :( Nu er der kommet en Coop Extra i stedet! Er der nogen der ved hvorfor og om AG kommer tilbage når de bygger det nye indkøbscenter? Hilsen Mette Ja, det er et stort tab for Svensk matglädje I de få måneder vi har nået at bo i Sverige var vi også blevet rigtig glade for AG's. COOP Extra er ikke helt det samme !! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret February 20, 2007 Læser I ikke svenske aviser?:) Det har sgu ikke stået i sportssektionen af Dagens Nyheter:rolleye: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim H 10 Anmeld indhold Besvaret February 20, 2007 AG i Trelleborg består :) Se i øvrigt her: http://www.bergendahlsgruppen.se/StoreAGs.aspx Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mc.Kinnell 10 Anmeld indhold Besvaret February 21, 2007 Hva ???? Hvornår er AG's forsvundet ??? Havde byens bedste slagter ..... eller hvad man nu skal kalde det. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Dreier 10 Anmeld indhold Besvaret February 21, 2007 I januar ... Min mand så det første gang i slutningen af januar, jeg lagde så først rigtigt mærke til det i mandags. Men den er god nok, de er igang med at bygge AG om til Extra. Extra holder så for morskabens skyld åbent til 22 på hverdage Mens Konsum på den anden side af banen har åbent til 21. Der er ikke nogen der skal gå forgæves her!!!! I øvrigt mener jeg at: E65 burde udvides til motorvej, hele vejen til Ystad Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ccdj 0 Anmeld indhold Besvaret February 21, 2007 Hvornår er AG's forsvundet ??? Havde byens bedste slagter ..... eller hvad man nu skal kalde det. Fru Mc.Kinnell du kommer for lidt ud........ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ccdj 0 Anmeld indhold Besvaret February 21, 2007 : når de bygger det nye indkøbscenter? Hilsen Mette hvor bygges der nyt henne:confused: smil fra Christina Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim H 10 Anmeld indhold Besvaret February 21, 2007 hvor bygges der nyt henne:confused: smil fra Christina Der bygges ikke - der tales om at bygge - i Skurup Nord-Vest - området mellem jernbanen/omfartsvejen/E65. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Dreier 10 Anmeld indhold Besvaret February 21, 2007 Det sidste vi har forstået på vores Svenske granner er at der nu nok skal komme noget. Samt at blandt andet Netto gerne vil herud og ligge. :) Mette I øvrigt mener jeg, at E65 burde udvides til motorvej hele vejen til Ystad Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim H 10 Anmeld indhold Besvaret February 21, 2007 Det sidste vi har forstået på vores Svenske granner er at der nu nok skal komme noget. Samt at blandt andet Netto gerne vil herud og ligge. :) Mette I øvrigt mener jeg, at E65 burde udvides til motorvej hele vejen til Ystad Jo men - der har været talt om at bygge en Netto i mindst 2 år nu Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Dreier 10 Anmeld indhold Besvaret February 21, 2007 Det vidste jeg ikke, jeg er nu egentligt også ligeglad med om der kommer en Netto herud. Der ligger både en Netto i Kastrup og i Svedala, så faktisk vil jeg meget hellere have AG tilbage, en ICA Maxi og måske en Ikea :) Mette I øvrigt mener jeg, at E65 burde udvides til motorvej hele vejen til Ystad. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ccdj 0 Anmeld indhold Besvaret February 21, 2007 Det vidste jeg ikke, jeg er nu egentligt også ligeglad med om der kommer en Netto herud. Der ligger både en Netto i Kastrup og i Svedala, så faktisk vil jeg meget hellere have AG tilbage, en ICA Maxi og måske en Ikea :) Mette I øvrigt mener jeg, at E65 burde udvides til motorvej hele vejen til Ystad. jeg havde engang læst noget om en willys...Men ja ja vi ser det jo nok, når der kommer noget....Men sku hellere en Willys eller Netto :th2: end noget der ligner Coop Konsum/Ekstra Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Dreier 10 Anmeld indhold Besvaret February 21, 2007 Jeg kender ikke Willys, men har hørt grimme ting om den ene af dem i Malmø, men ja lad os se hvad de bygger og hvornår. Gerne snart. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret February 21, 2007 Ingen planer Lige nu forhandler de med : Ingen. Nils Holgersson förtagspark er DÖD. Jeg savner også allerede AG, men det ser ud til at slagteren fra AG har overlevet. For mig at se er der ikke den store forskel. Det er da ikke det äkle fra lille Coop. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim H 10 Anmeld indhold Besvaret February 23, 2007 Seneste opdatering fra en svensk avis følger her: http://www.ystadallehanda.se/apps/pbcs.dll/article?AID=/20070223/SKURUP/102230398/1069/ABONNERA Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mc.Kinnell 10 Anmeld indhold Besvaret February 26, 2007 Det vidste jeg ikke, jeg er nu egentligt også ligeglad med om der kommer en Netto herud. Der ligger både en Netto i Kastrup og i Svedala, så faktisk vil jeg meget hellere have AG tilbage, en ICA Maxi og måske en Ikea :) Mette I øvrigt mener jeg, at E65 burde udvides til motorvej hele vejen til Ystad. Mener ellers helt bestemt at der lige har været et eller andet med at Netto trækker sig ud af SE - eller er det bare mig der ikke følger med Og ingen kommentar fra dig MayaPapayas mor Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mc.Kinnell 10 Anmeld indhold Besvaret February 26, 2007 Fru Mc.Kinnell du kommer for lidt ud........ Sikkert men bare vent til jeg er færdig med det der pap Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mc.Kinnell 10 Anmeld indhold Besvaret March 12, 2007 Så har jeg været der Og det er helt klart et sted jeg ikke behøver at komme ... rod og ingen vare men det kommer vel i orden ... tror bare jeg holder mig til Tores lidt endnu Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites