Jump to content
koustrup

Opsætning af Router samt acc. point.

Recommended Posts

Hmm jeg brugte dam lang tid på min som jeg købte fra Biltema ved svågertorp. kan ikke huske mærket, men totall dårligt bygget hver gang du lave en ændring mistede den forbindelse til konsolen og den sku det ene og det andet.. men fik den sikkert så godt som nu den kunne hehe.. det kostede jo kun 299kr. ja skriv mærke så kan vi måske hjælpe. det med 10-15 min går ikke for den skal sikkert nogle grundlæggende ændring til for at være på den sikkre side mht hide SSID, krypt. og Macadr. filtering.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hmm jeg brugte dam lang tid på min som jeg købte fra Biltema ved svågertorp. kan ikke huske mærket, men totall dårligt bygget hver gang du lave en ændring mistede den forbindelse til konsolen og den sku det ene og det andet.. men fik den sikkert så godt som nu den kunne hehe.. det kostede jo kun 299kr. ja skriv mærke så kan vi måske hjælpe. det med 10-15 min går ikke for den skal sikkert nogle grundlæggende ændring til for at være på den sikkre side mht hide SSID, krypt. og Macadr. filtering.
Routeren er Zyxel, og Acc. point er Netgear - btw. de skal bare sættes op til at køre mod hinanden, mac. filtering osv. fikser jeg selv :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Routeren er Zyxel' date=' og Acc. point er Netgear - btw. de skal bare sættes op til at køre mod hinanden, mac. filtering osv. fikser jeg selv :-)[/quote'] jeg har koblet min acc. point så routeren kan få en IP fra min ACC. point. dvs WAN stikket til Acc.point og routeren til acc. point LAN og restartet Acc.point først og vent til den er klar til at dele IP ad. ud og bagefter hvis det er nødvendigt restart routeren.. Eller start med at få acc. point til at virke uden routeren og få den koblet til når din trådløs virker først

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
jeg har koblet min acc. point så routeren kan få en IP fra min ACC. point. dvs WAN stikket til Acc.point og routeren til acc. point LAN og restartet Acc.point først og vent til den er klar til at dele IP ad. ud og bagefter hvis det er nødvendigt restart routeren.. Eller start med at få acc. point til at virke uden routeren og få den koblet til når din trådløs virker først
Alt det er jeg med på :-) har gjort det 100 vis af gange (ahhh næsten), men dem her kan jeg bare ikke få til at spille sammen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Alt det er jeg med på :-) har gjort det 100 vis af gange (ahhh næsten)' date=' men dem her kan jeg bare ikke få til at spille sammen.[/quote'] har du fra din acc. point via konsolen (browseren) enablet DHCP til LAN? jeg har desværre ikke tisd i denne uge ellers ville jeg kigge på det sammen med dig.. hvis den kan vente til næste uge så måske kunne jeg aflægge dig et besøg.. patrick

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites