koustrup 10 Anmeld indhold Skrevet February 19, 2007 Ja jeg giver op - gider ikke rode mere med det :-) Anslået tid for en med lidt erfaring 10-15 min. Send evt. PB Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret February 19, 2007 Evt nævn hvilket mærke det er da der kan være stor forskel på hvordan man gør det. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Carwash 10 Anmeld indhold Besvaret February 19, 2007 Hmm jeg brugte dam lang tid på min som jeg købte fra Biltema ved svågertorp. kan ikke huske mærket, men totall dårligt bygget hver gang du lave en ændring mistede den forbindelse til konsolen og den sku det ene og det andet.. men fik den sikkert så godt som nu den kunne hehe.. det kostede jo kun 299kr. ja skriv mærke så kan vi måske hjælpe. det med 10-15 min går ikke for den skal sikkert nogle grundlæggende ændring til for at være på den sikkre side mht hide SSID, krypt. og Macadr. filtering. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret February 19, 2007 Hmm jeg brugte dam lang tid på min som jeg købte fra Biltema ved svågertorp. kan ikke huske mærket, men totall dårligt bygget hver gang du lave en ændring mistede den forbindelse til konsolen og den sku det ene og det andet.. men fik den sikkert så godt som nu den kunne hehe.. det kostede jo kun 299kr. ja skriv mærke så kan vi måske hjælpe. det med 10-15 min går ikke for den skal sikkert nogle grundlæggende ændring til for at være på den sikkre side mht hide SSID, krypt. og Macadr. filtering. Routeren er Zyxel, og Acc. point er Netgear - btw. de skal bare sættes op til at køre mod hinanden, mac. filtering osv. fikser jeg selv :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Carwash 10 Anmeld indhold Besvaret February 19, 2007 Routeren er Zyxel' date=' og Acc. point er Netgear - btw. de skal bare sættes op til at køre mod hinanden, mac. filtering osv. fikser jeg selv :-)[/quote'] jeg har koblet min acc. point så routeren kan få en IP fra min ACC. point. dvs WAN stikket til Acc.point og routeren til acc. point LAN og restartet Acc.point først og vent til den er klar til at dele IP ad. ud og bagefter hvis det er nødvendigt restart routeren.. Eller start med at få acc. point til at virke uden routeren og få den koblet til når din trådløs virker først Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret February 19, 2007 jeg har koblet min acc. point så routeren kan få en IP fra min ACC. point. dvs WAN stikket til Acc.point og routeren til acc. point LAN og restartet Acc.point først og vent til den er klar til at dele IP ad. ud og bagefter hvis det er nødvendigt restart routeren.. Eller start med at få acc. point til at virke uden routeren og få den koblet til når din trådløs virker først Alt det er jeg med på :-) har gjort det 100 vis af gange (ahhh næsten), men dem her kan jeg bare ikke få til at spille sammen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Carwash 10 Anmeld indhold Besvaret February 19, 2007 Alt det er jeg med på :-) har gjort det 100 vis af gange (ahhh næsten)' date=' men dem her kan jeg bare ikke få til at spille sammen.[/quote'] har du fra din acc. point via konsolen (browseren) enablet DHCP til LAN? jeg har desværre ikke tisd i denne uge ellers ville jeg kigge på det sammen med dig.. hvis den kan vente til næste uge så måske kunne jeg aflægge dig et besøg.. patrick Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret February 21, 2007 Hep - hvor er det henne i Sveriges land? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret February 22, 2007 Hep - hvor er det henne i Sveriges land? I Malmø :-) Men har faktisk lige fået det til at virke (nu kan jeg bare ikke få sat acc. point sat op til MAc. filter:scared: )! Tråd lukkes hermed ;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites