annaogmichael 10 Anmeld indhold Skrevet February 18, 2007 Hvad betyder dette "Fastigheten skall bildas genom avstyckning" ????????? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bozzen 10 Anmeld indhold Besvaret February 19, 2007 Uppdelning av en större fastighet till flera mindre. Kan vara t.ex gamla kontorslokaler, som ska byggas om. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim H 10 Anmeld indhold Besvaret February 19, 2007 avstyckning = udstykning Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
göte_børge 0 Anmeld indhold Besvaret February 24, 2007 Grøn avstyckning Hvad betyder dette "Fastigheten skall bildas genom avstyckning" ????????? Vill bara informera att ordet också förekommer i de svenska undertexterna till "Den grønne slagter", men det är troligen inte denna betydelse i ovanstående mening... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret February 24, 2007 jo, man udstykker også f.eks. en halv gris = parterer den = deler den i parter. Og det er jo det samme man gør med en ejendom. Man deler den i mindre enheder. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Uffe 10 Anmeld indhold Besvaret February 27, 2007 Jeg har bestilt noget ved Komplett.se til afhentning i butikken. På ordrebekræftigelsen står der ved ordrestatus: Släppts för plock. Betyder det at det er hyldevarer i butikken eller???? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bagheera 10 Anmeld indhold Besvaret February 27, 2007 Jeg har bestilt noget ved Komplett.se til afhentning i butikken. På ordrebekræftigelsen står der ved ordrestatus: Släppts för plock. Betyder det at det er hyldevarer i butikken eller???? Jeg vil gætte på at din ordre er gået videre (Släppts) til deres lager hvor dine varer vil blive plukket (plock) fra hylderne. Muligvis vil næste status være: "Packning" ... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Uffe 10 Anmeld indhold Besvaret February 27, 2007 ok - tak for det hurtige svar :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites