Jump to content
kasper_Pedersen

Maler søges

Recommended Posts

Hatten af for dine ihærdige reklamefremstød :rolleye: måske lidt betalte bannere forskellige steder ville gide noget mere reklame...
Det er da ihvertfald ikke værre end hvad der findes af håndværkere og bilhandlere herinde der ikke holder sig tilbage med at reklamere for sig selv herinde!
Så længe de gør det i de rette tråde, så er det ikke et problem. Og hvis du tænker på deres signaturer, så har det været diskuteret før - og udfaldet blev "fint nok - så længe det ikke tager overhånd" (og det sidste afgør Steen...alternativt jeg)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Anbefaling af "Pendleren" Det er fandeme svært at få armene ned efter det stykke arbejde, han har udført i min lejlighed. Pendleren, du får dobbelt fem af mig - altså et kæmpe 10-tal med kryds og slange og hvad der ellers hører til :thumbup: Ikke nok med, at arbejdet er udført super perfekt, der er kælet for alle detaljer, men samtidig en håndværker, som rydder op efter sig og en fantastisk person. Kan helt klart kun varmt anbefales. Annika

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Brugbar information

Hej Mr. Denker Hatten af for dine ihærdige reklamefremstød :rolleye: måske lidt betalte bannere forskellige steder ville gide noget mere reklame...
Det var nu ikke ment som et reklamefremstød men blot som en brugbar information, hvis der var nogen, der havde brug for en maler. Som der også blev søgt efter. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Brs Bygg Kan Ikke Anbefales - Er Selv Blevet Bedraget For Kr. 250.000 Af Firmaet!!!
Ok..nu har vi vist snart fattet det! Du har postet fem 100% enslydende indlæg i forskellige tråde. Men jeg tror det er tid til at du bør underbygge din historie lidt mere, for at vi kan tage din advarsel seriøst. Du kan jo lige så godt være ejer af et konkurrerende firma, som forsøger at sværte BRS Bygg til.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites