kasper_Pedersen 10 Anmeld indhold Skrevet February 18, 2007 Hej. Jeg står og skal bruge en maler, så jeg kan blive færdig med mit soveværelse. Findes der nogen danske malere herinde? Eller hvad gør jeg? Hilsen Kasper Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret February 18, 2007 Hej. Jeg står og skal bruge en maler, så jeg kan blive færdig med mit soveværelse. Findes der nogen danske malere herinde? Eller hvad gør jeg? Hilsen Kasper Maler det selv;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
kasper_Pedersen 10 Anmeld indhold Besvaret February 18, 2007 Nej, for der skal tapseres, og et gipsloft med spot, der skal måske væv på.. Så vil jeg hellere betale mig fra det Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mohlin 11 Anmeld indhold Besvaret February 19, 2007 Måste han vara dansk? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
kasper_Pedersen 10 Anmeld indhold Besvaret February 19, 2007 Nej overhoved ikke, men helst bo i sverige, det var det jeg mente! Kan du hjælpe, eller kender du en? det er kun en dags arbejde i det, og betaler gerne godt! det haster nemlig lidt nu.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mohlin 11 Anmeld indhold Besvaret February 20, 2007 Tyvärr. Det jag ville ha sagt var att du kanske har större tur om du inte måste ha en dansk målare. Det finns ju fler svenska målare i Sverige än danska.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mohlin 11 Anmeld indhold Besvaret February 20, 2007 Nej, for der skal tapseres, og et gipsloft med spot, der skal måske væv på.. Det är mer än en dags arbete. Man kan inte sätta filt och måla samma dag. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
kasper_Pedersen 10 Anmeld indhold Besvaret February 20, 2007 Mohlin-> Nej okay, så over et par dage.. Er det noget du kan hjælpe med? Det ville jeg blive rigtig glad for..:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mohlin 11 Anmeld indhold Besvaret February 21, 2007 Nej, jag bor i Danmark. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
kasper_Pedersen 10 Anmeld indhold Besvaret February 21, 2007 ØV.. Kender du ikke en der vil male så? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mohlin 11 Anmeld indhold Besvaret February 21, 2007 Sorry, vi har själva satt filt och målat. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
kasper_Pedersen 10 Anmeld indhold Besvaret February 21, 2007 Okay.. så må jeg søge videre! :( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Stokholm 10 Anmeld indhold Besvaret February 21, 2007 byggestart.dk.. det kan være de kører til SE for dig ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
kasper_Pedersen 10 Anmeld indhold Besvaret February 21, 2007 Det prøver jeg... men søger stadig herinde.. ku være man ku finde en billig maler. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Fagerborn 10 Anmeld indhold Besvaret February 26, 2007 hver mandag i Helsingborgs Dagblad er der håndværkerannoncer. skal jeg scanne dagens fangst ind til dig? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret February 26, 2007 Det prøver jeg... men søger stadig herinde.. ku være man ku finde en billig maler. :) Når du skriver billig, hvad er så billigt for dig for jeg kender ikke nogen der rejser sig for under 150 dkr.... og har lige snakket med en svensk elektriker inde på jobbet og han siger at de gider ikke arbejde for under 300sek. så det er jo et spørgsmål om hvad du vil betale for det! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
kasper_Pedersen 10 Anmeld indhold Besvaret February 26, 2007 Hmm er jo selv hånværker, så kender godt priserne. men 300 skr er da temmelig dyrt.. Men ville jo helst ha en maler herovre fra, så jeg slipper for at betale den dyre bro.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret February 26, 2007 Hmm er jo selv hånværker' date=' så kender godt priserne. men 300 skr er da temmelig dyrt.. Men ville jo helst ha en maler herovre fra, så jeg slipper for at betale den dyre bro.. [/quote'] Evt. prøv ham her! http://debat.sunddebat.com/showthread.php?t=8002 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pendleren 10 Anmeld indhold Besvaret February 26, 2007 Hej. Jeg står og skal bruge en maler, så jeg kan blive færdig med mit soveværelse. Findes der nogen danske malere herinde? Eller hvad gør jeg? Hilsen Kasper Smid mig en PM, så kigger vi på det. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
kasper_Pedersen 10 Anmeld indhold Besvaret March 11, 2007 Ville lige slutte dette emne af med en stor tak til Pendleren, som har hjulpet mig. han har gjort det perfekt! :) et 10 tal herfra.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret March 11, 2007 Ville lige slutte dette emne af med en stor tak til Pendleren, som har hjulpet mig. han har gjort det perfekt! :) et 10 tal herfra..Forrygende! Jeg skal selv have malet/hvidtet min altan - så jeg må hellere se at få fingeren ud snart :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Annika 10 Anmeld indhold Besvaret March 14, 2007 Forrygende! Jeg skal selv have malet/hvidtet min altan - så jeg må hellere se at få fingeren ud snart :) Gio, du må hellere liiiiige vente lidt, for "Pendleren" har sin sag for i min lejlighed :) Jeg vender selvfølgelig også tilbage med en karakter af arbejdet, når det er færdigt. Annika Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
www.denkermedia.dk 10 Anmeld indhold Besvaret March 14, 2007 Maler hos gratisbyggetilbud.dk Vi kan anbefale www.gratisbyggetilbud.dk - hvor du indsender din opgave, hvorefter du modtager 3 tilbud fra forskellige malere. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hejsan78 10 Anmeld indhold Besvaret March 17, 2007 Vi kan anbefale www.gratisbyggetilbud.dk - hvor du indsender din opgave' date= hvorefter du modtager 3 tilbud fra forskellige malere. måske lidt betalte bannere forskellige steder ville gide noget mere reklame... Hej Mr. Denker Hatten af for dine ihærdige reklamefremstød Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
nielsen.se 10 Anmeld indhold Besvaret March 17, 2007 Hej Mr. Denker Hatten af for dine ihærdige reklamefremstød måske lidt betalte bannere forskellige steder ville gide noget mere reklame... Ved du hvad, det er da relevant det denker kommer med! Det er da ihvertfald ikke værre end hvad der findes af håndværkere og bilhandlere herinde der ikke holder sig tilbage med at reklamere for sig selv herinde! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites