Miriam 10 Anmeld indhold Skrevet February 18, 2007 Mini varevogn eller en bil som kan have et billede på 130x130, og som har 1 time tilovers ?? Det skal inde fra Malmö til Bunkeflo ? Jeg savner min X5 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret February 18, 2007 Mini varevogn eller en bil som kan have et billede på 130x130, og som har 1 time tilovers ?? Det skal inde fra Malmö til Bunkeflo ? Havde jeg gerne gjort, men min vogn er diagonalt 128 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
kasper_Pedersen 10 Anmeld indhold Besvaret February 18, 2007 Jeg har da en kassevogn, der kan det vidst godt være i. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret February 18, 2007 Jeg har da en kassevogn' date=' der kan det vidst godt være i.[/quote'] Er det noget du og tid og lyst til at hjælpe med ? Du må også lige sige til hvad du vil have for det ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
kasper_Pedersen 10 Anmeld indhold Besvaret February 18, 2007 Ja det har jeg da, hjælper gerne til hvor jeg kan.. især efter jeg er flyttet herover, så har man ik ligeså meget at ta sig til. men hvor ligger Bunkeflo? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret February 18, 2007 Ja det har jeg da' date=' hjælper gerne til hvor jeg kan.. især efter jeg er flyttet herover, så har man ik ligeså meget at ta sig til. men hvor ligger Bunkeflo?[/quote'] Det ligger lige til højre for broen, ca 5 min fra betalingsanlæget. Hvis du søger på det hedder der Bunkeflostrand :) Hvornår ville det passe ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
kasper_Pedersen 10 Anmeld indhold Besvaret February 18, 2007 Nå okay, det jo ikke så slem en tur. jamen en dag i næste uge vel? tirs-ons eller torsdag? efter kl 4, passer mig! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret February 18, 2007 Nå okay' date=' det jo ikke så slem en tur. jamen en dag i næste uge vel? tirs-ons eller torsdag? efter kl 4, passer mig![/quote'] Sender dig en PM, da jeg ikke tror folk er super interesseret i at læse hvad vi aftaler...:) Kan se du er helt ny her, så PM = Privat Meddelse oppe til højre Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
kasper_Pedersen 10 Anmeld indhold Besvaret February 18, 2007 ok. kender ik stedet endnu, er kun lige medlem idag! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret February 18, 2007 ok. kender ik stedet endnu' date=' er kun lige medlem idag![/quote'] Ja, det kunne jeg se, men altså oppe under Velkomme, Kasper. Der skulle der gerne stå 1 nu :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites