Jump to content
Carwash

Telia TV pakke 1 ingen dansk kanal

Recommended Posts

Hej ja jeg har en digtal tuner i mit tv. så det sku være i vinkel. ok med imorgen aften, har sendt dig mit nummer med en PM. tak
Er du sikker på at det er en digital tuner du har i? Lyder nemlig ikke sådan, for med digital tv så er der enten billed eller ikke noget billed!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest carspar

Jeg havde selv samme problem. Det løste jeg ved at sætte en svensk canal digital parabol op. Jeg monterede en almindelig udendørs antenne inde under taget, den blev så monteret op med digital forstærker. Min digital box i stuen er en combobox hvor jeg både kan sætte ledningen fra parabolen samt fra antenen ind. Jeg bruger så kun fjern betjeningen til digitalboxen til at bladre i alle programmer uanset og de er danske eller svenske. Vi kan se Dr1 Dr2 Tv2 og Tv2Lorry. Det digitale sendenet i danmark fungerer fint, der er dog lidt knas med tekstningen da Danmark lægger teksten et andet sted i kanalbåndet end resten af de omgivende lande. Du skal bare se om du kan få en combobox fra Telia så den også kan modtage et almindeligt angtennesignal, dog digital.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

viasat guld en af mine venner bor også i bunkeflod. han har købt sig en parabol i danmark via viasat og har monteret den på altanen han kan se alle programmer fra viasat guld klokkeklart.han bor på anden sal. vi har selv(bor i oxi) også parabol fra danmark og kan modtage alle kanaler fra viasat. så kan man måske suplere med canal digital og kan så se zulu og animal planet m.m.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites