Jette 10 Anmeld indhold Skrevet February 16, 2007 Hej, Er der andre end os der har oplevet, at vores Telia svenske telefon satte ud og døde, da vi koblede vores Boksen på modem'et? Den virkede fint - vi har fundet første jacket - inden vi fik koblet modem og Boksen sammen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret February 16, 2007 Hej, Er der andre end os der har oplevet, at vores Telia svenske telefon satte ud og døde, da vi koblede vores Boksen på modem'et? Den virkede fint - vi har fundet første jacket - inden vi fik koblet modem og Boksen sammen. Nej, jeg har venner i Malmø med Telia ADSL og IP telefoni fra Telsome. Der var ingen problemer med at sætte det op. Hov og vi kører en HSB Bolina ADSL løsning fra Telia også...og med IP. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jette 10 Anmeld indhold Besvaret February 16, 2007 Nej, jeg har venner i Malmø med Telia ADSL og IP telefoni fra Telsome. Der var ingen problemer med at sætte det op. Hov og vi kører en HSB Bolina ADSL løsning fra Telia også...og med IP. OK tak. Så er der endnu et job på listen til week-enden Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jette 10 Anmeld indhold Besvaret February 23, 2007 Er det de danske telefoner? Vi har fået testet linien og Telia siger den ikke fejler noget. Men måske er det pga det er ældre, danske telefoner. De virkede inden vi fik bredbånd op (og havde fundet første tele jacket) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
almir.dk 10 Anmeld indhold Besvaret February 23, 2007 HSB bolina Hej, Er der andre end os der har oplevet, at vores Telia svenske telefon satte ud og døde, da vi koblede vores Boksen på modem'et? Den virkede fint - vi har fundet første jacket - inden vi fik koblet modem og Boksen sammen. Jeg har samme problem, men med ADAMO. De siger de arbejder på sagen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jette 10 Anmeld indhold Besvaret February 26, 2007 Nu sender de en tekniker Udvikling i sagaen ;) Efter at have ventet i lidt mere end 30 minutter er der nu konkluderet at der er noget galt med vores fastnet telefon. De sender en teknikker. Det er med i prisen til "första jacket". De ville så ha et telefonnummer at ringe til mig på. Det danske nummer var de ikke meget for. Så kom guld bemærkningen: Har du et svensk nummer? Ja -men det er jo det der ikke virker :rolleye: - fortsættelse følger..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites