Jump to content
thygesen

Mødet med bron d.13/2-07

Recommended Posts

Igår havde foreningen så det første formelle møde med Øresundsbron, hvor der deltog tre personer fra Øresundsbron. Møde varede i 2½ time og vi gik derfra med en rigtig god fornemmelse for det videre samarbejde med Øresundsbron. Først skal de have en kæmpe anekendelse fordi vi blev taget seriøst! Det var ikke bare et luk-munden-på-de-pendlere møde. Der blev lyttet på, hvad vi havde at sige og vi havde jo en del :-) De roste os for vores mængde af medieomtale på så kort tid og de gentog flere gange at de var glade for at der var kommet et organ som vores til at komme med inputs til dem. Kort fortalt blev det anerkendt fra dem at deres kundeservice funktion, klagemulighed osv. generelt skal ses igennem. Dette er noget de er gået igang med. De er godt klar over at der sker fejlfaktueringer og de sagde at vi endelig skal kontakte kundeservice når vi mener der er noget galt. De vil de have foreningen med ind i arbejdet omkring forbedrelsen af kundeservice og det har vi selvfølgelig accepteret at gå med i. De bekræftede os i, at deres formuleringer på hjemmesiden og aftalevilkårene måske ikke er helt klare, men at pendleraftalen selvfølgelig OGSÅ gælder til privat kørsel!! Dette er også en del af det de vil arbejde med i overnstående projekt. Dvs. kørsel flere gange pr. dag ER OK!!! og var en klar fejl fra deres side. Ang. priserne, som jo er dem I alle vil høre om, kan vi kun sige at der IKKE bliver ændret noget idag. Dog vil de meget gerne have vores input og ideer til fremtidige priser og strukturer. Dvs. at vi skal samarbejde med dem om dette også. Der var ingen forventninger fra foreningens side, om at vi kunne få ændret et allerede lanceret produkt, men vi har store forventninger om at få indflydelse på udformningen af disse i fremtiden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Igår havde foreningen så det første formelle møde med Øresundsbron, hvor der deltog tre personer fra Øresundsbron. Møde varede i 2½ time og vi gik derfra med en rigtig god fornemmelse for det videre samarbejde med Øresundsbron. Først skal de have en kæmpe anekendelse fordi vi blev taget seriøst! Det var ikke bare et luk-munden-på-de-pendlere møde. Der blev lyttet på, hvad vi havde at sige og vi havde jo en del :-) De roste os for vores mængde af medieomtale på så kort tid og de gentog flere gange at de var glade for at der var kommet et organ som vores til at komme med inputs til dem. Kort fortalt blev det anerkendt fra dem at deres kundeservice funktion, klagemulighed osv. generelt skal ses igennem. Dette er noget de er gået igang med. De er godt klar over at der sker fejlfaktueringer og de sagde at vi endelig skal kontakte kundeservice når vi mener der er noget galt. De vil de have foreningen med ind i arbejdet omkring forbedrelsen af kundeservice og det har vi selvfølgelig accepteret at gå med i. De bekræftede os i, at deres formuleringer på hjemmesiden og aftalevilkårene måske ikke er helt klare, men at pendleraftalen selvfølgelig OGSÅ gælder til privat kørsel!! Dette er også en del af det de vil arbejde med i overnstående projekt. Dvs. kørsel flere gange pr. dag ER OK!!! og var en klar fejl fra deres side. Ang. priserne, som jo er dem I alle vil høre om, kan vi kun sige at der IKKE bliver ændret noget idag. Dog vil de meget gerne have vores input og ideer til fremtidige priser og strukturer. Dvs. at vi skal samarbejde med dem om dette også. Der var ingen forventninger fra foreningens side, om at vi kunne få ændret et allerede lanceret produkt, men vi har store forventninger om at få indflydelse på udformningen af disse i fremtiden
Tak for indsatsen :th2:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Også tak herfra. Det er godt at broen tager Jer seriøst, og vi forlanger intet mindre :th2:. Brug en if-then strategi til møderne. Hvis de siger: "Vi har ikke tænkt os at ændre prisniveauet", så skal vi ikke sige: "ok, det var ærgeligt". Istedet skal vi sige "Hvis I ikke er villige til at ændre prisniveaut hvad kan I så tilbyde. Vi har tænkt at...". Det er vigtigt at holde bolden i spil og ikke låse sig fast bag ultimative standpunkter og frem for alt er det vigtigt aldrig at acceptere med et ok, uden man har fået en eller anden form for indrømmelse. F.eks. kunne en indrømmelse være en årlig gratis dag, hvor alt personbilstrafik over broen er gratis. Det er ikke et seriøst forslag fra min side, men blot et eksempel.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

I gør det kanon godt. Flot resultat i har opnået på første møde. Keep up the good work - vi er MAAAAAAAAAAAAANGE der står bag jer, som bare ikke lige har tid/kræfter til at gå så stærkt ind i som i gør.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Vi takker selvfølgelig for støtten og har fuld forstålighed for at det ikke er alle der har kræfterne og tiden til at lægge arbejdet.. Det eneste vi beder om, er et par rosende ord her og der(som i denne tråd) og at I får alle jeres venner og bekendte, både danskere, skåninge, svenskere, jugoslavere, polakker osv. til at melde sig ind i foreningen.. For det er den eneste måde vi kan vise at vi står sammen om det her... og IKKE kun mod broen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Ja vi vendte problematikken og jeg kan fortælle at KPMG ikke ser det som et problem at man fortsat kan have aftalen. Problemet er at der ikke er hentet en forhåndsgodkendelse hos SKAT. Dvs. at KPMG mener at hvis du aftaler et fast træk hver måned, så bør det ikke blive et problem. Det var sådan set det eneste vi nåede at snakke omkring dette problem. Altså.. aftal med din arbejdsgiver at han trækker for måske 45 ture om måneden og så er det det du betaler.. hvad der køres derudover.. tjahh.. det må man nok diskutere med sin arbejdsgiver hvordan den skal klares. Dog arbejdes der for at få en godkendelse på plads fra SKAT

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Ja vi vendte problematikken og jeg kan fortælle at KPMG ikke ser det som et problem at man fortsat kan have aftalen. Problemet er at der ikke er hentet en forhåndsgodkendelse hos SKAT. Dvs. at KPMG mener at hvis du aftaler et fast træk hver måned, så bør det ikke blive et problem. Det var sådan set det eneste vi nåede at snakke omkring dette problem. Altså.. aftal med din arbejdsgiver at han trækker for måske 45 ture om måneden og så er det det du betaler.. hvad der køres derudover.. tjahh.. det må man nok diskutere med sin arbejdsgiver hvordan den skal klares. Dog arbejdes der for at få en godkendelse på plads fra SKAT
Hvad kan jeg sige.. Super fedt arbejde, Thygesen. :th2: Bukker ydmyg!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...