Kay 10 Anmeld indhold Skrevet February 14, 2007 Hvis man har en bostädsratt i Malmø, hvad ligger prisen på boligforsikring på? Og er der nogen selsskaber i kan anbefale? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret February 14, 2007 2.000.000 SEK hvert 20. år 1. Brug søgefunktionen 2. Det er ikke muligt at skrive en præcis besked om, at det koster lige præcist det for det er ligesom med en bil, afhængig af alder, hvor lejligheden er, antal værelser osv. osv. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
nielsen.se 10 Anmeld indhold Besvaret February 14, 2007 Hvis man har en bostädsratt i Malmø' date=' hvad ligger prisen på boligforsikring på? Og er der nogen selsskaber i kan anbefale?[/quote'] insplanet.com men det er vel en indboforsikring du tænker på? Boligen er jo forsikret gennem brf. (foreningen) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kay 10 Anmeld indhold Besvaret February 14, 2007 Ja det er indboforsikring. Jeg er 21 år bolig værdi ca. 800K SEK i sted i Malmø (har ikke fundet endnu - men et bliver ikke i et ghetto område). Har i nogle eksempler? Skal bare have nogle ca. tal, da jeg skal stille et budget op. TAK på forhånd. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret February 14, 2007 HSB har indgået in aftale med länsförsäkringar fra 2007. Dette medfører at du kan få en hemförsäkring + bostadsrättsskydd til speciel pris. Du skal ihvertfald have en hemförsäkring + bostadsrättsskydd tillæg..... Du skal nok regne med en pris mellem 1000-1300 sek om året alt efter valg af tillæg. se evt nedenstående eller kontakt din boligforeninger www.modernaforsakringar.se www.lansforsakringar.se Held og lykke Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kay 10 Anmeld indhold Besvaret February 14, 2007 Tak det var det jeg vil vide :). Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pede 10 Anmeld indhold Besvaret February 14, 2007 har netop skrevet frem-og-tilbage med IF (som står bag HSB forsikringen) og vi sku få tilsendt et tilbud på Indbo- og bostadsrätt-forsikringen til 995 sv.kr. for et år til vores rækkehus på 133 kmv. i Malmø. Det skulle dække 1.000.000 i indbo - men venter nu spændt på om det sidste også holder eller om vi har snakket/skrevet forbi hinanden. Under alle omstændigheder er det væsentligt billigere end de andre tilbud vi har fået og det har intet problem været at vi ikke har Svenske personnumre endnu. Pede Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret February 14, 2007 Hvis man har en bostädsratt i Malmø' date=' hvad ligger prisen på boligforsikring på? Og er der nogen selsskaber i kan anbefale?[/quote'] Men hvad skal du bruge indbo til når du ikke skal bo der?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kay 10 Anmeld indhold Besvaret February 14, 2007 Hmm... er det ikke et krav at man skal have boligforsikring? Hmm.. det troede jeg. Men 1k om året er da til at overleve. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
nielsen.se 10 Anmeld indhold Besvaret February 14, 2007 Hmm... er det ikke et krav at man skal have boligforsikring? Hmm.. det troede jeg. Men 1k om året er da til at overleve. Næh det er ikke et krav. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kay 10 Anmeld indhold Besvaret February 14, 2007 Ok mange tak skal du have :). Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
newport 10 Anmeld indhold Besvaret February 15, 2007 ikke rigtigt, har en bostadsrätt, så skall du have en bostadrättforsikring. som däkker glas kumme vandskade. oftest til en pris omkring 1000 1200 incl hemforsikring. foreningens forsikring däkker kun brand og udvendig skade. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites