Jump to content
plup

Ventetøj i Malmø?

Recommended Posts

Ja det er jo lidt svært at sige men det nemmeste er vel at du skriver din benlængde (målt indvendig) og omkreds mave så kigger jeg på bukserne for jeg har en del som faktisk ikke er brugt, og det er jo dyrt nok at købe, alle er også med just.bar elestik og behagelige. ex 3 par cowboybuks mm Har nok ca 7 par sælges for ca 650 dkr.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ja det er jo lidt svært at sige men det nemmeste er vel at du skriver din benlængde (målt indvendig) og omkreds mave så kigger jeg på bukserne for jeg har en del som faktisk ikke er brugt, og det er jo dyrt nok at købe, alle er også med just.bar elestik og behagelige. ex 3 par cowboybuks mm Har nok ca 7 par sælges for ca 650 dkr.
Don´t get me wrong, det er et fint tilbud, men jeg er kun 153 høj, så det er svært at finde noget ventetøj, som ikke får mig til at ligne en strandet hval... så derfor vil jeg gerne finde en/flere butikker, hvor jeg kan gå hen og prøve tøjet, desuden mangler jeg noget tøj til lidt pænere brug. Så hvis der er nogen derude der kender til nogle butikker må I meget gerne sige til :th2: Men derudover, hvis du gerne vil sælge dit tøj, kan du evt. gå ind på trendsales.dk, der har jeg selv købt og solgt tøj og kan sagtens anbefale det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

så ville det heller ikke passe for jeg er 176 og der var nu også noget pænt imellem;) men der findes en del net butikker i sverige og ellers i DK men det er rimeligt dyrt, har ikke lige adresserne på det. Men søg så kommer der nok nogle adresser.:th2: Ps Miriam send du bare teltet herud til mig :love2:http://www.babyklar.dk/baby/ventet%C3%B8j.htm Og her kan du få billige geniale Boob amme trøjer http://www.mor-og-barn.dk/shop/

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Polarn og Pyret Der er en biks i Triangeln, som har både babytøj og ventetøj. Den hedder noget ala Polarn og Pyret, og det ser ret godt ud. God kval har jeg indtryk af! Ellers har Trine købt lidt i en butik, der ligger på Djäknegatan. En lille en, der mest har babyting og meget lidt ventetøj, men der fandt Trine tre bluser, der også fungerer som ammetoppe nu - det er smart ;) Kh Sanni

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Der er en biks i Triangeln, som har både babytøj og ventetøj. Den hedder noget ala Polarn og Pyret, og det ser ret godt ud. God kval har jeg indtryk af! Ellers har Trine købt lidt i en butik, der ligger på Djäknegatan. En lille en, der mest har babyting og meget lidt ventetøj, men der fandt Trine tre bluser, der også fungerer som ammetoppe nu - det er smart ;) Kh Sanni
Ih...det må jo betyde at I er blevet forældre nu - stort tillykke! :love: (ok det kunne jeg vel nok regne ud at I var blevet, ellers skulle I da være gået en del over tiden...:eek: ) Må man spørge til hvad det blev? Og tak for tips til både dig og Nulla.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jojo, vi har en søn Yup - Trine fødte Nikolai d. 9. januar, så han er på vej mod sin femte uge. En rigtig fin lille knægt, der har det godt! Var det i øvrigt snart på tide, at arrangere et "kom-hvis-du-har-lyst-hvem-end-du-er"-møde? :) Sanni

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites