BS 4 Anmeld indhold Skrevet February 13, 2007 Er der nogen der har erfaringer med denne udgave af XP som styresystem til sin arbejds computer? Min svoger har set et tilbud hvor de levere med denne version. Godt eller dårligt? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lasse S 10 Anmeld indhold Besvaret February 14, 2007 Så vidt jeg ved, er der da ingen forskel på XP Pro og XP MCE - andet end MCE selvfølgelig har MediaCenter softwaren integreret. Så det burde ikke være nogen hindring, selvom det er til en arbejdscomputer. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret February 14, 2007 Media center delen er bare et " software add on " Så Lasse har ret... :th2: Og hvis nu din svoger har en Xbox360 kan han slet ikke undvære MCE :-D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kasper 10 Anmeld indhold Besvaret February 14, 2007 Er bare en XP med en MCE applikation og native support for div. remotes. men med en ny termsrv.dll kan den virke som terminalserver med flere samtidige sessioner. Hvilket er meget smart når den skal stå under tv'et. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret February 14, 2007 Ok. Men kendte INTET til MCE gaven så derfor mit spørgsmål. Anbefalingen går hermed videre. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites