bananas 14 Anmeld indhold Skrevet February 13, 2007 Er der nogen, som kender eller kan anbefale en butik i Malmö eller omegn, som kan levere en færdig løsning i gardiner. Dvs. tage mål, sætte gardinstænger op, sy gardiner til og sætte dem op. ?? Har en hel ny lejlighed som der skal gardiner i. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
lorup 10 Anmeld indhold Besvaret February 13, 2007 Vi er varmt blevet anbefalet "Gardinen den blå": http://gulasidorna.eniro.se/query?what=ip&nimbus_id=628617&search_word=Gardinen%20den%20bl%E5&geo_area=&referring_what=web_local&from=web_comp_name Har dog endnu ikke selv haft mulighed for at brugen dem. Mvh. Søren Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Fillip 10 Anmeld indhold Besvaret February 13, 2007 Jeg kan kun fraråde jer at bruge Leif Gardinar. Han er en svindler Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CoolAIR 10 Anmeld indhold Besvaret February 13, 2007 Vil anbefale: http://www.persiennbutiken.se/ Hvis du ikke selv har noget mod at tage mål, der er udførlige anvisninger i hvordan man gør, på selve hjemmesiden. Bestilte selv 6 persienner i skræddersyede mål - 3300 SEK :th2: De ligger for øvrigt i Bara og bringer billigt ud til Malmö og omegn... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Carwash 10 Anmeld indhold Besvaret February 13, 2007 Er der nogen, som kender eller kan anbefale en butik i Malmö eller omegn, som kan levere en færdig løsning i gardiner. Dvs. tage mål, sætte gardinstænger op, sy gardiner til og sætte dem op. ?? Har en hel ny lejlighed som der skal gardiner i. Jeg kan varmt anbefalde denne http://www.stoffochstil.se/ deres hjemme side virker ikke helt som det skal. men det ligger på Nornegatan 3 ? ved svågertorp stattion ved siden af jysk senge... jeg har købt og bestilt noget der fra mega prof... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jette 10 Anmeld indhold Besvaret February 13, 2007 Er der nogen, som kender eller kan anbefale en butik i Malmö eller omegn, som kan levere en færdig løsning i gardiner. Dvs. tage mål, sætte gardinstænger op, sy gardiner til og sætte dem op. ?? Har en hel ny lejlighed som der skal gardiner i. Det plejer at være en service JYSK også sælger Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret February 14, 2007 Mange tak for de gode tips :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret February 14, 2007 Ved ikke lige om det er model "mormor gardiner" du vil have, ellers kan jeg varmt anbefale dem her (hvis det er noget i den stil du vil have): http://www.persiennexperten.se/sidor/page.asp?page=start De har forretning i Malmö, og kommer gerne ud og måler op i dit hjem, laver det du skal have, og kommer ud og monterer det hele. Super service, og de overholder de tider de lover. De har i hvert fald udstyret min bolig med persienner, rullegardin og lamelgardiner. Og jeg er rigtig tilfreds med den måde de kom ud til mig, og gav sig tid til at vise alle de muligheder frem jeg evt var interesseret i, samt farver og kvalitet på deres produkter (ja, der er rigtig meget at vælge i mellem). Desuden skulle jeg ikke røre en finger, og alt er skåret præcist ud så det passer, og der er 3 års garanti på monteringen :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret November 13, 2007 må bare lige af med min frustration!! ...og så vil jeg lige følge op på mit tidligere indlæg. Den 17. oktober kommer en sælger til vores hus, og jeg bestiller 8 stk persienner og 2 rullegardiner, og inkl montering. En uge efter jeg har bestilt, så ligger der en reklame fra persiennexperten i postkassen, om at hvis vi bestiller inden den 23/11 ja så er der 15-20% at spare på persienner/rullegardiner. TYPISK når man lige HAR bestilt.... Så skulle de komme og montere lortet igår, og en montør træder ind og går i gang i soveværelset. 5 minutter senere kommer han og siger at han ikke har skruer nok med til at montere mere end de 2 rullegardiner og 3 persienner Så tænker jeg lige lidt over den, men holder for en gang skyld min kæft! I stedet går jeg i gang med at finde mit eget udvalg af skruer frem, men som montøren siger, så vil det se pænest ud med de skruer som er i samme farve som persinnen, og altså ike de skruer jeg har. Good point! Så går jeg ind i soveværelset, og går totalt i baglås over at se han har smidt en skruemaskine, en beskidt værktøjskasse, samt en stor beskidt trækasse (med mange æsker skruer i) oven på vores dyne/seng!!!! Godt irriteret over denne amatør af en håndværker, spørger jeg ham om vores seng ligner et bord, eller om han ikke synes han skulle tage og fjerne sine ting ned på gulvet i stedet!!!! Så siger amatøren, uden at fjerne sit lort fra vores dyne: " Nåh, men det var ærgeligt at jeg ikke havde tjekket om jeg havde skruer nok i bilen, men så må jeg jo komme forbi på onsdag og montere de sidste 5 persienner"? - Ja idiot, tror du at vi bare render rundt her hjemme og venter på persienner i flere omgange, eller tror du vi også har et job hver i sær at passe? Nåh, men så aftaler vi alligevel at han kommer i morgen onsdag og laver det sidste. Så har jeg nu kølet ned et døgns tid, og ringede ved middagstid til deres forretning for at klage over at de ikke leverer som aftalt, og at jeg i øvrigt synes det er direkte pinligt at sende en montør ud som ikke magter at fuldføre jobbet! Mit forslag var, at jeg som kompensation kunne få den rabat på 15-20%, som jeg havde fået hvis jeg havde vidst jeg bare skulle vente en uge med at bestille. Men næh nej, efter at have snakket med to medarbejdere, så er der intet de kan gøre, andet end at sige de er kede af det, og at noget lignende (selvfølgelig) ALDRIG er sket før :thumbdown Helt ærligt, jeg vil da skide på om den idiot montør har glemt at fylde sin bil op med skruer what ever! Når jeg har betalt dem for at komme på en specifik dato og montere lortet, så skal det bare gøres, FÆRDIG! Som om vi bare kan blive hjemme fra arbejde (og andet) hver 2. dag, for at en klovn skal komme og montere noget så simpelt som et par persienner Det er ikke ligefrem billigt, så jeg forventer KLART at de kan overholde deres del af aftalen, ligesom deres forventninger er indfriet mht at jeg har betalt regningen rettidigt, samt at jeg var hjemme den dag de skulle montere lortet. Jeg trækker hermed på debatten min anbefaling af persiennexperten tilbage, selv om de gjorde det godt første gang jeg benyttede mig af dem.. Fuck, jeg er sur!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret November 14, 2007 lille update.... Jeg var ellers ved at være nogenlunde nede på jorden igen, indtil klovnen fra i mandags ringede på døren for en time siden, så han kunne montere de sidste 5 persienner... Han havde husket skruerne idag.... Det skulle jo blive rart endelig at få lortet op at sidde idag.... Kraftedeme om en af persiennerne til soveværelset så ikke er lavet 13 cm for kort!!!! HVAD FANDEN SKER DER??!!?? Hvor svært kan det være at fremstille 4 stk HELT ENS persienner til vores vinduer i soveværelset Flot at vi nu skal vente X antal dage på at de fremstiller en ny persienne til os, og FLOT at de nu skal bruge endnu en dag på at montere ialt 8 stk skide persienner :thumbdown Jeg venter på et opkald fra deres chef, snarest! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
st1berg 10 Anmeld indhold Besvaret November 14, 2007 Man kan da sagtens forstå at de kalder sig for "persienneexperten" Sjovt er det da også at se hvordan din holdning til omtalte firma ændrer sig gennem kun 3 indlæg...... Dermed ikke sagt at jeg ikke kan følge dig, min tålmodighed havde på ingen måde holdt så langt...... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret December 3, 2007 det endte med.. Nåhja, det endte med en skriftlig klage til Persiennexperten, som selvfølgelig beklagede forløbet meget. Vi fik faktisk rabatten (15-20%) på vores bestilling, og så tilbageførte de også 400 kroner til min konto, pga det uheldige forløb. Faktisk var de ret åbne og imødekommende over for klagen, i hvert fald efter de modtog den på skrift. Så det er super at det kom i orden, og det kapitel nu er slut :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites