Giovanni 10 Anmeld indhold Skrevet February 13, 2007 Hej med Jer allesammen, min forlovede og jeg har prøvet at stikke en finger i jorden for at høre hvor mange danskere her bor i lille Oxie? Ellers ville jeg bare sige hej - vi bor i Oxie og har rundet det første år. Mvh Giovanni Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
stine 10 Anmeld indhold Besvaret February 13, 2007 Hejsan.. Vi bor her os.. har os lige rundet 1 år. Hilsen Kim og Stine Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Schacke 10 Anmeld indhold Besvaret February 13, 2007 Hej med jer....... Vi bor på Lergodsvägen og har gjort det i ca. 5 mdr. nu...... Er faldet rigtig godt til, godt modtaget af både svenske og danske naboer.....:) mvh Lisa & Emil Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Maria 10 Anmeld indhold Besvaret February 13, 2007 Hej Giovanni. Vi (Johan og jeg) har boet her i lidt over 2 år. Jeg kan fortælle dig at der bor 931 danskere i byen ud af de ca 11.000 indbyggere :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
JesperSL 10 Anmeld indhold Besvaret February 14, 2007 Hej Giovanni, Vi har boet her siden dec. 2005.. Mvh, Jesper og Mette Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mulde 10 Anmeld indhold Besvaret February 14, 2007 Jeg bor også i Oxie - har boet her på Fajansvägen i godt 2 år. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Anja 10 Anmeld indhold Besvaret February 14, 2007 Hej :) Søren og jeg har boet her på Fajansvägen siden juni '06. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
splint 10 Anmeld indhold Besvaret February 14, 2007 Hej!! Min frue, datter (5år) og jeg har boet her i 1 år (fajansvägen) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Giovanni 10 Anmeld indhold Besvaret February 15, 2007 Oxie-borgere Tak fordi I ville sætte et lille reply ind, Helle og jeg bor selv på Linåkersvägen og er faldet ekstremt godt til. Vi er nok blandt de yngste i de nærmeste huse - men området er hyggeligt og der er jo ikke langt ned til ænderne ved søen (fedt jeg er sgu blevet til min mormor) Mvh Giovanni Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
B A 10 Anmeld indhold Besvaret February 17, 2007 Hej Jamen vi bor også (flyttet ind i december '06) - er glade for det, men glæder os til sommeren og til at se hvad området har at byde på til den tid :) Maria og Bjarke Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Giovanni 10 Anmeld indhold Besvaret February 18, 2007 Oxie. Jamen der bliver jo ved med at være nye. Det synes jeg er lækkert - Helle ligeså da hendes svenske er... okay ikke-eksisterende. Så må vi engang planlægge et borger-træf... HVad ville ellers sætte prikken over i'et hvis man ikke mødtes ved den danske pølsevogn til en ristet hotdog med det hele. Og hvis man ikke er til det - kan vi blot holde os til at etablere en hyggelig base. Mvh Giovanni Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
millis 10 Anmeld indhold Besvaret February 20, 2007 hej.. (ny i dette forum) jeg og min mand og dreng fra oktober 06 bor på oshögavägen. her har vi boet i snart et år. min søster og bror bor her også, og vi har efterhånden et stort netværk af både danskere og svenskere herovre.. millis,ørn og mathias til maria og bjarke. glæd jer til sommer.. det er virkelig en hyggelig lille by, stille og rolig. (måske man skulle lave dansker træf på et tidspunkt?) måske sankt hans... vi kedede os lidt sidst, hvis det ikke var fordi vores søde naboer inviterede os på midsommer fest... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
abejoh 10 Anmeld indhold Besvaret February 20, 2007 Jeg er endnu en dansker i räkken, som bor i Oxie. :) Anne Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
tReaX 10 Anmeld indhold Besvaret February 26, 2007 Vi flyttede til Oxie sidste sommer... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
poseidon 10 Anmeld indhold Besvaret March 6, 2007 Oxie. Endelig fandt vi et hus og flytter d.29/7. Glæder os helt vildt . Og tak til dem der har prøvet at hjælpe. :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
pibi 10 Anmeld indhold Besvaret March 6, 2007 familie på 4 i oxie Hej vi bor også i oxie dvs. mine to piger (3 og 10 år) og min kæreste (38) og jeg(30) det har vi gjort siden august-07. vi bor på keramikvägen hilsen Pia Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
pibi 10 Anmeld indhold Besvaret March 6, 2007 fejl undskyld jeg mener august -06 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
1bat4u 10 Anmeld indhold Besvaret June 23, 2011 uha :-) Anede ikke at der var så mange Danes in town :-) Har boet her siden Februar 2010 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret June 23, 2011 Anede ikke at der var så mange Danes in town :-) Har boet her siden Februar 2010 tjek lige dato for sidste indlæg :) ikke sikkert de bor der mere. det er tros alt 4 år siden Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ann 10 Anmeld indhold Besvaret June 23, 2011 tjek lige dato for sidste indlæg :) ikke sikkert de bor der mere. det er tros alt 4 år siden Jow da, vi er stadig 8% danskere i Oxie. Har lige fået endnu en dansk familie som naboer. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
tReaX 10 Anmeld indhold Besvaret June 24, 2011 tjek lige dato for sidste indlæg :) ikke sikkert de bor der mere. det er tros alt 4 år siden Vi har i hvert fald forladt byen... Lejligheden er desværre stadig vores... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Carsten H 10 Anmeld indhold Besvaret July 6, 2011 Hey alle Jeg så lige denne "gamle" tråd og ville da lige tilføje mig på listen over Danskere i Oxie. Jeg bor på Fajansvägen, sammen med min svenske kæreste/ snart kone :) Jeg flyttede til denne fine lille by i Juli 2010 og har således snart rundet 1 år her, og jeg nyder det til fulde. Det kunne sgu være fint, hvis vi lavede en eller anden form get-together for danskere i Oxie Hilsen Carsten Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim Andersen 10 Anmeld indhold Besvaret July 11, 2011 Vores gruppe på Facebook Dansker i Oxie: http://www.facebook.com/#!/group.php?gid=11459814942 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites