Jump to content
Fillip

Rengøring

Recommended Posts

Vil lige sige at vi har fået ny rengøringshjælp, og hun er bare super effektiv. Hun har stadig nogle ledige pladser om formiddagen, hvis der er nogen som skulle være interessret send mig en PM. Hun tager 100 SEK i timen, så er lige til at bære.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej, Jeg hedder Stephanie Jensen og bor i Malmø C (ved Konserthuset) med min kæreste. Vi søger en ny rengøringsdame hurtigst muligt. Det er hver fredag i ca. 3-5 timer. Tidspunktet for rengøring kan ændres hvis det bliver nødvendigt. Vi taler IKKE svensk. Vi skal kunne kommunikerer på dansk eller engelsk. Hvis det har din interesse, så træffes jeg på +45 31150412 døgnet rundt. Kan også kontaktes på graff_dk@msn.com MHV Stephanie Jensen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det er hver fredag i ca. 3-5 timer.
Det må dælme være et stort hjem med mange børn + hunde, hvis man skal bruge så lang tid på det. Jeg har 3 timers rengøring hver anden uge, og alt bliver gjort tilfredsstillende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest PeterK

Rengøringshjælp i Klagshamn søges Nogle som kender nogen der kunne være interesseret?? 1 gang ugentligt ca. 3-4 timer Vi har ingen husdyr og huset er helt nyt og lige til at gå til..... Send venligst pm

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ditto

Nogle som kender nogen der kunne være interesseret?? 1 gang ugentligt ca. 3-4 timer Vi har ingen husdyr og huset er helt nyt og lige til at gå til..... Send venligst pm
Det samme her. Mvh. Søren

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Vil lige sige at vi har fået ny rengøringshjælp, og hun er bare super effektiv. Hun har stadig nogle ledige pladser om formiddagen, hvis der er nogen som skulle være interessret send mig en PM. Hun tager 100 SEK i timen, så er lige til at bære.
Hej. Har I stadig jeres rengøringsdame? Vi står nemlig og mangler en. Så hvis hun evt har en ledig tid, er vi meget interesseret. Men vi bor i Trelleborg, så måske er det slet ikke i nærheden. Håber du kan hjælpe. Mvh Dorte.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Lovede lige og poste en besked om at vores rengøríngshjælp har ledige tider igen. Tror det var tirsdag, onsdag og fredag. I kan sende mig en PM eller hende en email tagomedina@hotmail.com Mvh Christian Ps. Vi er utrolig glade for hende. Super arbejde der bliver udført hver gang og hun er meget fleksibel. Så top dollar herfra

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Måske en idé at definere "centrum" :rolleyes: Mit gæt er Malmö - men det er jo ikke verdens navle, såeh...:laugh:
Hov hov, Malmö er jo netop verdens navle - du mener måske at det er verdens navle der ude på landet hvor du bor? :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hey Filip.. Jeg er meget interesseret i din rengøringshjælp,hvordan og hvorledes får jeg kontakt til hende ??? Jeg har brug for hende hurtigst muligt,jeg bor i Limhamn på Øen...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, så må jeg også stille mig i køen som leder efter en rengøringshjælp. 82 kvadratmeter i Rörsjöstaden, Malmö C - 2 timer hveranden uge. Hvis I kender nogen som er interesserede, så send gerne en PM. Mvh

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites