Annika 10 Anmeld indhold Skrevet February 8, 2007 Håber nogle kan hjælpe med et par gode tips til hvor man kan komme af med nogle møbler, som man synes det bare er synd at smide ud. Jeg har ringet til 5-6 forskellige loppisar og fyndbörser men ingen vil tage mod møbler. Findes der mon ikke nogle organisationer, spejdere, sportsklubber eller andre som altid kan bruge nogle objekter, som de kan sælge. Mit eneste krav er at de henter hele molevitten - og jeg skal som sådan ikke have nogle penge for møblerne. Har du et tip eller to, bliver jeg super glad. Venligst Annika Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bozzen 10 Anmeld indhold Besvaret February 8, 2007 Prøv at ringe til Emmaus eller Det røde kors.Lions plejer også at have møbler til salg, så mon ikk de også tar emod. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jenny 10 Anmeld indhold Besvaret February 9, 2007 Hej ! Prova att ringa sopstationen återvinningshuset tel 040-926262. Vet att de kommit o hämtat gratis innan. Sen säljer de sakerna i deras butik. Fungerar även bra att bara kmma förbi och lämna saker. De har allt från kläder, till möbler. Lycka till! Jenny Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Fagerborn 10 Anmeld indhold Besvaret February 9, 2007 For dig der bor i Malmö er der også Myrorna. www.myrorna.se Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites