mrode 10 Anmeld indhold Skrevet February 8, 2007 Hejsa Jeg har 4 billetter til kampen på søndag som jeg desværre ikke kan komme ind og se. Nogen der er interesseret? Denne besked er fra 2007 - tjek dog datoerne på indlæggene!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jacobe 10 Anmeld indhold Besvaret February 8, 2007 Hejsa Jeg har 4 billetter til kampen på søndag som jeg desværre ikke kan komme ind og se. Nogen der er interesseret? Mjoe, da.... Hvilket afsnit er de til? Skal du have noget for dem, eller er det sponsorbilletter? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret February 8, 2007 Mjoe' date=' da.... Hvilket afsnit er de til? Skal du have noget for dem, eller er det sponsorbilletter?[/quote'] Det er Nedre B - sektion B8-10 unummereret. Ved ikke hvorfor vi er begyndt at få dem, vi plejer at sidde på øvre C på nummerede pladser og ja, det er sponsorbilletter og jeg behøver skam ikke få penge for det. Tror ikke det ville være populært hos min arbejdsgiver. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Walle 10 Anmeld indhold Besvaret February 8, 2007 4 billetter til FCK-Brøndby Øv øv og atter øv... Jeg kan desværre ikke på søndag.. X fingre for mors drenge (FCK) nok skal vinde.. Mikkel, jeg har sendt dig en PM Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jacobe 10 Anmeld indhold Besvaret February 8, 2007 Jeg kan desværre ikke bruge dem alligevel, så jeg siger ellers mange tak for tilbudet! :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret February 9, 2007 hmm.. så må de jo bare blive smidt ud i stedet.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jønsson 10 Anmeld indhold Besvaret February 9, 2007 hmm.. så må de jo bare blive smidt ud i stedet.. Hej Mikkel, Dem kan jeg da godt bruge, slår lige på tråden... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Futz 12 Anmeld indhold Besvaret February 9, 2007 Jeg kan desværre ikke komme - men dem der får dem hilser lige Aiton velkommen - ikk ! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites