Martin R 10 Anmeld indhold Skrevet February 8, 2007 Ifm tilbud på bilforsikring har jeg fra If fået at vide at de ikke kan give en pris før mit kørekort er registreret - jeg kan se at man skal gå ned et eller andet sted med en kopi af kortet - så kommer min spørgsmål: 1. kan man god registrere sit danske kørekort, eller skal det skiftes til svensk? 2. hvor i Malmø kan man registrere det? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
fisker 0 Anmeld indhold Besvaret February 8, 2007 Ifm tilbud på bilforsikring har jeg fra If fået at vide at de ikke kan give en pris før mit kørekort er registreret - jeg kan se at man skal gå ned et eller andet sted med en kopi af kortet - så kommer min spørgsmål: 1. kan man god registrere sit danske kørekort, eller skal det skiftes til svensk? 2. hvor i Malmø kan man registrere det? Jeg havde bare mit med nede hos mit forsikringsselskab. og de skrev ind i deres system, at jeg havde fået kørekortet i 96, så var den klaret. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret February 8, 2007 Jeg har ALDRIG skulle dokumentere noget som helst for IF..... Og jeg har begge mine biler i IF..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spinner 0 Anmeld indhold Besvaret February 8, 2007 Heller ikke jeg, hos Läns... Men de vil sikkert gerne have bekræftet det oplyste den dag, de skal udbetale penge for en skade forvoldt af mig... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites