stoffer85 10 Anmeld indhold Skrevet February 6, 2007 Hej alle sammen. Læste her på debatten at unge under 25 ikke skulle regne med at kunne få forsikret en fin bil! Vil lige høre om det er rigtigt? Vil nemlig gerne købe mig en Subaru Impreza wrx! Men hvis jeg skal give en halv milliard tror jeg, at jeg springer over:rolleye: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret February 6, 2007 Du kan altid få en forsikring, det er bare et spörgsmål om pris... Det kommer også an på hvor du har tänkt dig at bo -Malmö=dyr forsikring. Du KAN dog nöjes med halvforsikring, men så skal du betale ud af egen lomme, hvis du selv forårsager et uheld el. lign. (Hvis du vil undersöge forsikringspriser skal du have et registreringsnummer på bilen, sådan er det bare...) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret February 6, 2007 Derudover skal du også have et svensk person nummer for at finde en pris du kan bruge til noget. Regn med den bil koster chef knaster i forsikring for dig. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
alex 0 Anmeld indhold Besvaret February 6, 2007 Hvis du vil undersöge forsikringspriser skal du have et registreringsnummer på bilen' date=' sådan er det bare...[/quote'] Tror vist årelang erfaring fra dette forum viser at man også skal have en addresse samt information omkring hvor man parkerer, typen af ejendom (villa/bostädsrätt), hvor meget man kører om året, m.m. Ellers får du alligevel ikke nogen realistisk pris fra forsikringselskaberne... Mvh Alex Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
stoffer85 10 Anmeld indhold Besvaret February 7, 2007 Er det, det samme med motorcykelforsikringer? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret February 7, 2007 Er det' date=' det samme med motorcykelforsikringer?[/quote'] Yep! og Lastbil og ... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
st1berg 10 Anmeld indhold Besvaret February 7, 2007 Tror vist årelang erfaring fra dette forum viser at man også skal have en addresse samt information omkring hvor man parkerer, typen af ejendom (villa/bostädsrätt), hvor meget man kører om året, m.m. Ellers får du alligevel ikke nogen realistisk pris fra forsikringselskaberne... Mvh Alex Har det positiv/negativ indflydelse om man bor i villa eller i en bostädsrätt???? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret February 7, 2007 Villa har du oftest egen parkeringsplads. Måske endda garage. I lejlighed (bostadsrät kan også være rækkehus med egen p-plads:th2:) parkerer du ofte på gaden. Måske også hvor du ikke kan se bilen. Dvs. teoretisk set er der større mulighed for indbrud når du ikke kan holde øje med din bil. Omvendt kan det også være muligt at få en garage plads når du bor i lejlighed. HVIS du har det så husk at nævn det for forsikringen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
st1berg 10 Anmeld indhold Besvaret February 7, 2007 OK, troede lige at det havde noget med selve boformen at gøre! Regner nemlig ikke selv at have problemer i den retning, skal bo i bostadsrätt, men det er et rækkehus udenfor byen og der er garage/indkørsel:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret February 8, 2007 Nogen selskaber spørger om din parkerings form. Andre gør ikke. Husk at fortæl dem hvis de ikke spørger at du holder på egen plads foran huset. Det KAN gøre en forskel. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret February 9, 2007 Hvem skaffer lige et Regnr. på en impreza.. så kan jeg vurdere hvad den koster for en yderst ung mand på 29 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret February 9, 2007 Jeg har lige præcis den bil du snakker om - bor i nærheden af Rosengården, som er et af de slemmere steder. Er 25 og giver 12.990 om året hos IF. Finder det ikke så slemt :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret February 9, 2007 Tror ikke Rosengården täller som värre sted end Malmö generelt eller? Min forsikringsmand var da bare ikke glad (på mine vegne) for at jeg boede i Malmö og var under 30... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret February 9, 2007 Hvem skaffer lige et Regnr. på en impreza.. så kan jeg vurdere hvad den koster for en yderst ung mand på 29 Du kan "låne" mit: XFE 596 Som for i øvrigt snart skal sælges - hvis det har interesse :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret February 9, 2007 Du kan "låne" mit: XFE 596 Som for i øvrigt snart skal sælges - hvis det har interesse :DJeps...du Golf´er den for tiden, har jeg set *g* Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Nadynka Anmeld indhold Besvaret February 11, 2007 Heyhey Hej Prøv evt. med Sveland de tager unge under 25 og så er de billige.... :th2: Hej alle sammen. Læste her på debatten at unge under 25 ikke skulle regne med at kunne få forsikret en fin bil! Vil lige høre om det er rigtigt? Vil nemlig gerne købe mig en Subaru Impreza wrx! Men hvis jeg skal give en halv milliard tror jeg, at jeg springer over:rolleye: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret February 11, 2007 Villa reducerer præmien hos "IF..." OK, troede lige at det havde noget med selve boformen at gøre! Vores privatvogn er forsikret hos IF, og boede vi i villa, ville præmien kunne reduceres med 30% iflg. min fösäkrings-rådgiver ! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret February 12, 2007 Vores privatvogn er forsikret hos IF' date=' og boede vi i villa, ville præmien kunne reduceres med 30% iflg. min fösäkrings-rådgiver ![/quote'] Det har meget at gøre med bo-formen, ligesom måden man parkerer bilen på også har en del at sige :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret February 12, 2007 Det har meget at gøre med bo-formen' date=' ligesom måden man parkerer bilen på også har en del at sige :)[/quote'] Ja, hvis man er kvinde og skal parallelparkere eller hvad Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites