Jump to content
stoffer85

Bilforsikring til ung gut.

Recommended Posts

Hej alle sammen. Læste her på debatten at unge under 25 ikke skulle regne med at kunne få forsikret en fin bil! Vil lige høre om det er rigtigt? Vil nemlig gerne købe mig en Subaru Impreza wrx! Men hvis jeg skal give en halv milliard tror jeg, at jeg springer over:rolleye:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Du kan altid få en forsikring, det er bare et spörgsmål om pris... Det kommer også an på hvor du har tänkt dig at bo -Malmö=dyr forsikring. Du KAN dog nöjes med halvforsikring, men så skal du betale ud af egen lomme, hvis du selv forårsager et uheld el. lign. (Hvis du vil undersöge forsikringspriser skal du have et registreringsnummer på bilen, sådan er det bare...)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvis du vil undersöge forsikringspriser skal du have et registreringsnummer på bilen' date=' sådan er det bare...[/quote'] Tror vist årelang erfaring fra dette forum viser at man også skal have en addresse samt information omkring hvor man parkerer, typen af ejendom (villa/bostädsrätt), hvor meget man kører om året, m.m. Ellers får du alligevel ikke nogen realistisk pris fra forsikringselskaberne... Mvh Alex

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tror vist årelang erfaring fra dette forum viser at man også skal have en addresse samt information omkring hvor man parkerer, typen af ejendom (villa/bostädsrätt), hvor meget man kører om året, m.m. Ellers får du alligevel ikke nogen realistisk pris fra forsikringselskaberne... Mvh Alex
Har det positiv/negativ indflydelse om man bor i villa eller i en bostädsrätt????

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Villa har du oftest egen parkeringsplads. Måske endda garage. I lejlighed (bostadsrät kan også være rækkehus med egen p-plads:th2:) parkerer du ofte på gaden. Måske også hvor du ikke kan se bilen. Dvs. teoretisk set er der større mulighed for indbrud når du ikke kan holde øje med din bil. Omvendt kan det også være muligt at få en garage plads når du bor i lejlighed. HVIS du har det så husk at nævn det for forsikringen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nogen selskaber spørger om din parkerings form. Andre gør ikke. Husk at fortæl dem hvis de ikke spørger at du holder på egen plads foran huset. Det KAN gøre en forskel.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Nadynka

Heyhey Hej Prøv evt. med Sveland de tager unge under 25 og så er de billige.... :th2:

Hej alle sammen. Læste her på debatten at unge under 25 ikke skulle regne med at kunne få forsikret en fin bil! Vil lige høre om det er rigtigt? Vil nemlig gerne købe mig en Subaru Impreza wrx! Men hvis jeg skal give en halv milliard tror jeg, at jeg springer over:rolleye:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mogens

Villa reducerer præmien hos "IF..."

OK, troede lige at det havde noget med selve boformen at gøre!
Vores privatvogn er forsikret hos IF, og boede vi i villa, ville præmien kunne reduceres med 30% iflg. min fösäkrings-rådgiver !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Vores privatvogn er forsikret hos IF' date=' og boede vi i villa, ville præmien kunne reduceres med 30% iflg. min fösäkrings-rådgiver ![/quote'] Det har meget at gøre med bo-formen, ligesom måden man parkerer bilen på også har en del at sige :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites