credde 0 Anmeld indhold Skrevet February 6, 2007 Er der andre, som har modtaget en mail om "Øresundsbron: Undersøgelse af fordelsprogrammet" ?? Jeg kunne ikke lade være med at grine, da jeg udfyldte undersøgelsen. Man bliver spurgt om, hvor man bor, Danmark eller Sverige. Herefter skal man indtaste sit postnummer. For Sverige kan man kun indtaste et 4-cifferet postnummer... Det er virkelig flot og gennemtænkt lavet Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret February 6, 2007 Ja, men jeg gider ikke hjælpe de stakler, før de hjælper mig lidt...... Fjolser!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret February 6, 2007 Imponerende. Satme utroligt foretagende vi har med at gøre Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret February 6, 2007 Ja, men jeg gider ikke hjælpe de stakler, før de hjælper mig lidt...... Fjolser!! Perfekt det er jo lige sådan en kommentar der får mit pis i kog:fight: Hvordan helvede kan man tillade sig at brokke sig, hvis ikke man vil give sit besyv med!! Svar dog på undersøgelsen og giv dem hug den vej. Og ja.. så er der måske en fejl i deres undersøgelse.. so fucking what.. svar, og brok jer herinde.. de kigger også herinde så kan det være de opdager det.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bagheera 10 Anmeld indhold Besvaret February 6, 2007 Jeg har lige udfyldt undersøgelsen og havde ikke noget problem med at indtaste de fem sifre .... Og for øvrigt så er der vel ikke noget problem med fordelsprogrammet. De gange vi har brugt det, har været OK. Det er jo et rabatkort som alle andre ... Det er jo ikke her man skal brokke siger lukketider, hastighed eller prisen på broen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret February 6, 2007 Det er godt at jeg kan få dit pis i kog......... Broen har pisset 10.000 mennesker + moms af i snart 7 år........... Gider faktisk ikke beskæftige med en organisation, hvis fornemste opgave er at konsituere sig selv som uundværlig.... Kan du forestille dig at man skulle betale for at køre over Langebro???? Samt hvert andet øjeblik, virker din adgangsbillet ikke, samt at Langebro konstant profilerer sig som brobyggeren imellem de forskellige kulturer i KBH K og Amager???? Det er sgu da til grin..... De er jo ikke uundværlige. Det er jo blevet bevist adskillige gange af folk med en langt større økonomisk indsigt, end dem selv.... Perfekt det er jo lige sådan en kommentar der får mit pis i kog:fight: Hvordan helvede kan man tillade sig at brokke sig, hvis ikke man vil give sit besyv med!! Svar dog på undersøgelsen og giv dem hug den vej. Og ja.. så er der måske en fejl i deres undersøgelse.. so fucking what.. svar, og brok jer herinde.. de kigger også herinde så kan det være de opdager det.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvist 10 Anmeld indhold Besvaret February 6, 2007 Jeg har besvaret undersøgelsen og så i øvrigt gjort opmærksom på, at det ikke er specielt tillokkende med flere ture over broen end højst nødvendigt med den nye prispolitik. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret February 6, 2007 Er der andre, som har modtaget en mail om "Øresundsbron: Undersøgelse af fordelsprogrammet" ?? Jep Jeg kunne ikke lade være med at grine, da jeg udfyldte undersøgelsen. Man bliver spurgt om, hvor man bor, Danmark eller Sverige. Herefter skal man indtaste sit postnummer. For Sverige kan man kun indtaste et 4-cifferet postnummer... De har allerede lyttet til dig - det er ændret nu ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret February 6, 2007 Jep De har allerede lyttet til dig - det er ændret nu ;) Det er nemlig korrekt, for jeg mailede derind og fik svar tilbage, at nu havde de ændret det. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret February 7, 2007 Jeg fik så også en mail fra Øresundsbroen om denne undersøgelse - og de skriver: "I samband med att du skaffade BroPass sade du även ja till att vi fick lov att kontakta dig" Jeg har IKKE noget BroPass, og skrev til den pægældende medarbejder: "Jeg har ikke noget ”BroPass”, og har derfor ikke givet jer lov til at kontakte mig!!! Når I er klar med en tilfredshedsundersøgelse omkring Øresundsbroens prispolitik må I gerne henvende jer – indtil da kan I rende og hoppe!" Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret February 7, 2007 Checkede lige min aftale, og jeg havde ikke bedt om at være med i fordelsprogrammet endsige, at de må kontakte mig. Så jeg tog lige konsekvensen og skrev til broen: "Hej, I henhold til mail i går om undersøgelse af fordelsprogrammet, så har jeg lige checket min aftale. Jeg har hverken bedt om at være med i fordelsprogrammet eller bedt om, at i må kontakte mig på email. Fremover vil jeg gerne frabedes at modtage den slags undersøgelser, undtagelser er undersøgelser om serviceniveauet og prispolitiken!" Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Persson 10 Anmeld indhold Besvaret February 7, 2007 Det gik vidst lidt stærkt Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret February 7, 2007 Nej Nej, du kan bare ikke vælge at være Meget Utilfreds ;-) :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
irode 10 Anmeld indhold Besvaret February 7, 2007 Hvordan får man high score på god kundetilfredshed? - de er sgu mere udspekulerede, end jeg troede Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret February 7, 2007 Så er det den måde, hvor de påstår at de har mange tilfredse kunder... Manipulation!!!!! ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret February 8, 2007 Jeg fik så også en mail fra Øresundsbroen om denne undersøgelse - og de skriver: "I samband med att du skaffade BroPass sade du även ja till att vi fick lov att kontakta dig" Jeg har IKKE noget BroPass, og skrev til den pægældende medarbejder: "Jeg har ikke noget ”BroPass”, og har derfor ikke givet jer lov til at kontakte mig!!! Når I er klar med en tilfredshedsundersøgelse omkring Øresundsbroens prispolitik må I gerne henvende jer – indtil da kan I rende og hoppe!" ..og så fik jeg et fint svar på ovenstående: "Tak for din henvendelse. Jeg beklager, at vi i indledningen til undersøgelsen kun skriver BroPass. Undersøgelsen er også til kunder med pendlerabonnement, idet disse også har et BroKort og dermed adgang til at benytte de tilbud, der er i vores fordelsprogram. Jeg kan ikke læse ud af din mail om du har et pendlerabonnement. Hvis dette ikke er tilfældet, undskylder jeg henvendelsen. Jeg hører meget gerne fra dig med kommentarer til vores prispolitik eller problemer, som du står med som pendler eller som almindelig borger i Øresundsregionen. Med venlig hilsen Britt Andresen Analysechef Øresundsbron Vester Søgade 10 DK - 1601 København V Tlf: +45 33 41 61 64 Mobil: +45 23 49 97 41" Nu skal hun få kommentarer, skal hun... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret February 8, 2007 SMid lige hendes mail også......Kender et par gode spamkanoner... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nils 10 Anmeld indhold Besvaret February 8, 2007 Britt Andresen Analysechef Øresundsbron Vester Søgade 10 DK - 1601 København V Tlf: +45 33 41 61 64 Mobil: +45 23 49 97 41" En analysechef. Det er noget Knippelsbro altid har manglet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ras 10 Anmeld indhold Besvaret February 8, 2007 "... Undersøgelsen er også til kunder med pendlerabonnement, idet disse også har et BroKort og dermed adgang til at benytte de tilbud, der er i vores fordelsprogram. ..." Jeg har da ikke noget BroKort til min pendleraftale... Ville ellers være rart, har glemt Brobizzen en morgen - Det blev en dyr arbejdsdag! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret February 8, 2007 Jeg har da ikke noget BroKort til min pendleraftale... Ville ellers være rart' date=' har glemt Brobizzen en morgen - Det blev en dyr arbejdsdag! [/quote']Brokort: http://www.oresundsbron.com/bropas/login.php?lang=45&uri=/frontpage/bropas.php?lang=45&area=brokort ...og hvis du glemmer din bizz´, så kan du stadig komme igennem til bizz-pris, hvis du snakker med Bom-banditterne, og kan legitimere dig - så trykker de dig manuelt igennem, med et normalt træk på bizzen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ednob 10 Anmeld indhold Besvaret February 24, 2007 Bedre sent end aldrig Synes da lige at I skulle have denne med omkring undersøgelsen. _______________________________________________ Mail til udsenderen af undersøgeslen. _______________________________________________ From: Sent: 6. februar 2007 22:39 To: Michael Bisgaard Cc: info Subject: Re: Øresundsbron: Kundundersökning om förmånsprogrammet Hej Michael Ikke for at være uforskammet, MEN.................... Jeg har ikke noget BroPass, men en BroBizz Pendler. Jeg har heller ikke noget BroKort, for det må vi pendlere ikke få (Hvis vi nu skulle udnytte rabat-mulighederne ;O( ) At du er analytiker, kan jeg ikke helt forstå, for så havde du vel gjort dit forarbejde grundigt. Og du havde nok ikke sendt en kundeundersøgelse ud til den forkerte målgruppe. At spørge pendlere om BroPass og BroKort ? Når man så laver en sådan undersøgelse, så kan man ikke tillade sig at snyde folk fra præmien og afbryde spørgsmålene, fordi folk ikke gør nytte at kulturtilbudne. Håber du ellers får succes med dit udbytte af undersøgelsen. Venlig hilsen ednob ____________________________________________________ Deres svarmail ____________________________________________________ Kære ednob Tak for din henvendelse. Som pendler burde du have fået et BroKort, der kan bruges til de tilbud, der ligger i vores fordelsprogram, men ikke til passage gennem betalingsanlægget. Hvis du er interesseret i at få et BroKort, kan du blot sende dit kundenummer til mig. Du kan naturligvis også henvende dig til kundeservice. Selv om du ikke benytter tilbuddene i vores fordelsprogram, kan du godt deltage i lodtrækningen. Vi lægger dit navn manuelt ind. Vi har desværre haft nogle tekniske problemer om et link i selve spørgeskemaet. Det er årsagen til, at du ikke er kommet gennem hele spørgeskemaet og ikke har haft mulighed for at udfylde, at du gerne vil deltage i lodtrækningen. Vi arbejder på at løse dette og jeg beklager, at det har været til gene for dig. Venlig hilsen/Vänliga hälsningar Britt Andresen Analysechef Øresundsbron Vester Søgade 10 DK-1601 København V Tel.: +45 33 41 60 00 / +46 (0)40-676 60 00 Direct: +45 33 41 61 64 / +46 (0)40-676 61 64 Mobile: +45 23 49 97 41 Email: ban@oresundsbron.com <http://www.oresundsbron.com/> ___________________________________ Kommentar__________________________ Jeg har så aldrig henvendt mig for at få et brokort, men modtog alligevel et i sidste uge. Og er passende utilfreds med udbuddet. Ja man kan selvfølgelig altid hjælpe dem, ved at komme med forslag,,,,,meeen hvorfor skulle jeg lave deres arbejde, når jeg ikke får løn for det ;O) Et surt opstød. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites