MC Manden 10 Anmeld indhold Skrevet February 4, 2007 Solen skinner, vejene er ok tørre... Hvem skal med ud i eftermiddag ?? Triumph'en skal luftes for 1. gang i år :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2007 Solen skinner, vejene er ok tørre... Hvem skal med ud i eftermiddag ?? Triumph'en skal luftes for 1. gang i år :th2: :cry: Hvordan har Udo Kwak det? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2007 :cry: Hvordan har Udo Kwak det? Præcis samme stand som da din mand og jeg kiggede på den sidst :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2007 jow jow, men du klapper den vel lidt en gang imellem ik ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ClausN 10 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2007 Må desværre melde afbud. Min "pladder chopper" er ikke lige til at få ud af skuret iøjeblikket. Der var ellers en del ude og kører i går. Det gav nok lidt sommerfugle i maven. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spiff 0 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2007 Ville hellere end gerne, men indtil jeg får købt en "hoj" må jeg nøjes med sofaen og gamle Bike numre ... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
andhan 10 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2007 Ren nysgerighed Hvordan er det med mc forsikringen herovre i sverige?? Må man kører hele året eller er er det som i dk med de 3 vinter måneder?? Mvh Andreas Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thsk 11 Anmeld indhold Besvaret February 5, 2007 Hvordan er det med mc forsikringen herovre i sverige?? Må man kører hele året eller er er det som i dk med de 3 vinter måneder?? Mvh Andreas Du körer bare hele året. Der er ikke noget fis med 3 vintermåneder, heldigvis Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret February 18, 2007 Solen skinner, vejene er ok tørre... Hvem skal med ud i eftermiddag ?? Triumph'en skal luftes for 1. gang i år :th2: Det holder tørt ... vejene er vist ok rene... http://www.dmi.dk/dmi/index/verden/verdensvejr_europa.htm?city=110046053&name=Malmö Hvem vil med i eftermiddag ?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites