Jump to content
-TCOB-

Fiat Coupe

Recommended Posts

Hej alle sammen Jeg har .lige brug for lidt hjælp. Jeg er ved at sælge min Jeep Grand Cherokee ( http://www.blocket.se/vi/10663430.htm?ca=23_3_s ) Der er så en der vil bytte med en Fiat Coupe ( http://www.blocket.se/vi/10408865.htm?ca=23_11_s ) Der vil være penge imellem, men jeg er sku lidt usikker på om det kan betale sig at bytte, da det er noget at en speciel bil. Tænker på om den vil være til at komme af med. Håber der er en eller flere med lidt forstand på biller der kan hjælpe mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mogens
Der vil være penge imellem, men jeg er sku lidt usikker på om det kan betale sig at bytte, da det er noget at en speciel bil. Tænker på om den vil være til at komme af med.
Begge biler er ikke nemme salgsobjekter - så det er en skønssag, hvor du ved, hvad du har, og ikke ved, hvad du får. En Fiat coupe har et dårligt rygte - jeg har haft mange italienske biler og ville ikke købe den. Men som sagt handler det jo også lidt om den Jeep - hvor svær den er/har været at komme af med...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Begge biler er ikke nemme salgsobjekter - så det er en skønssag' date=' hvor du ved, hvad du har, og ikke ved, hvad du får. En Fiat coupe har et dårligt rygte - jeg har haft mange italienske biler og ville ikke købe den. Men som sagt handler det jo også lidt om den Jeep - hvor svær den er/har været at komme af med...[/quote'] Ja jeg keder bare ike så meget til Fiat Coupe, så det er lige med at høre hvad andre keder til den. Nej en Jeep er nok ikke lige der lettest at komme af med pga benzin økonomien:rolleye: Kan du måske uddybe med hvad den har af dårlig rygte ??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mogens
Kan du måske uddybe med hvad den har af dårlig rygte ?
Bilen er meget ustabil at holde kørende - min tidligere chef's kammerat købte en splinterny coupe turbo 16V, som var så ustabil, at han måtte købe en ekstrabil for at være sikker på at ha' noget at køre i. Den viste er retfærdigvis en coupe 20V, men da manden skriver i annoncen, at den er boostet, ville jeg være overordentlig påpasselig med at handle bilen. Der skal være papirer på alt, og man skal enten være "kender" selv eller bør få en anden til at gennemgå bilen. Check for rust og elctronikfejl. Entusiaster mødes her - www.coupefiatklub.dk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bilen er meget ustabil at holde kørende - min tidligere chef's kammerat købte en splinterny coupe turbo 16V, som var så ustabil, at han måtte købe en ekstrabil for at være sikker på at ha' noget at køre i. Den viste er retfærdigvis en coupe 20V, men da manden skriver i annoncen, at den er boostet, ville jeg være overordentlig påpasselig med at handle bilen. Der skal være papirer på alt, og man skal enten være "kender" selv eller bør få en anden til at gennemgå bilen. Check for rust og elctronikfejl. Entusiaster mødes her - www.coupefiatklub.dk
Jeg vil ikke sige der skulle være den store forskel på en 16v eller 20v, hvis det er der e rlavet noget forkert. ja den er boostet og med dump og meget mere. Men grunden er jeg gerne vil af med min jeep, men det skal heller ikke være på bekostning af jeg får en bil der ikke køre ordenligt :confused: Men mogens jeg takker for dit input;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mogens
Men grunden er jeg gerne vil af med min jeep, men det skal heller ikke være på bekostning af jeg får en bil der ikke køre ordenligt
Jep, det forstod jeg også på det...
Men mogens jeg takker for dit input
Your welcome - der kommer sikkert mere endnu. Der er nu spurgt på bilen i den svenske Fiat-club ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mogens
Your welcome - der kommer sikkert mere endnu. Der er nu spurgt på bilen i den svenske Fiat-club ;)
Een har svaret følgende (man kender ofte hinanden, når man ejer en speciel bil): "Troligtvis ganska nyligen importerad eftersom den måste varit ägd av en entusiast, men ingen härifrån/sverige. Det är väl det enda man kan säga. Alltså troligen någon som vill tjäna lite pengar"

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Een har svaret følgende (man kender ofte hinanden, når man ejer en speciel bil): "Troligtvis ganska nyligen importerad eftersom den måste varit ägd av en entusiast, men ingen härifrån/sverige. Det är väl det enda man kan säga. Alltså troligen någon som vill tjäna lite pengar"
ok ja der kan man bare se. Du skal endnu en gang have mange tak for hjælpen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg har lige tjekket op på det den er importeret i VV.se Datum för första reg.: 2003-12-15 I trafik första gång: 2004-02-11 Det er hvad jeg får frem på billen ud fra reg nr!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mogens
Jeg har lige tjekket op på det den er importeret i VV.se Datum för första reg.: 2003-12-15 I trafik första gång: 2004-02-11 Det er hvad jeg får frem på billen ud fra reg nr!!
Import er jo i princippet ikke noget problem - jeg har selv importeret og ejet en del biler fra Tyskland, Østrig og Italien. Man skal blot sørge for, at dokumentation er i orden (service og bilens historie). Min kommende bil vil jeg også importere fra Tyskland...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej en import er ikke ngoet problem, men jeg har en golf til salg også, og denne er også en import. Flere der har ringet på den siger fra når de høre det er en import. Jeg har nok besluttet at jeg ikke vil bytte til Fiaten, også selv om alt skulle være i orden, tro den vil være for svær at komme af med. Du skal have mange tak for hjælpen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites