Jump to content
SanneJ

Tjeneste til körsel af trästub...

Recommended Posts

Okay, nu forsöger jeg at spörge...Det kan jo väre jeg er heldig:) Jeg har brug for at få transporteret en trästub fra Lindeborg til DK, bare en eller anden dag inden d. 17/2, men jeg har ingen bil. Er der nogen der kan hjälpe mig? Kunne forstille mig, at der så kom en og hentede trästubben på jeres arbejdsplads i DK eller lign. Rödvin eller lign. gives selvfölgelig gerne for venligheden! Anyone? :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvor stor er denne træstub?
Nå ja lille detalje... :rolleyes: Jeg tror den er omkring ½ meter i diameter og ca. 40 cm höj. Men den blev transporteret hertil i et bagerum på en bil, så det skulle ikke väre noget problem... (ja ja, der er sikkert forskel på bagagerumsstörrelser, men det var i en Volvo... tror jeg... en sort volvo:laugh: )

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nå ja lille detalje... :rolleyes: Jeg tror den er omkring ½ meter i diameter og ca. 40 cm höj. Men den blev transporteret hertil i et bagerum på en bil' date=' så det skulle ikke väre noget problem... (ja ja, der er sikkert forskel på bagagerumsstörrelser, men det var i en Volvo... tror jeg... en sort volvo:laugh: )[/quote'] Du siger bare til, kører til dk hver dag, også i weekenden!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tak Thomas' date=' men der var allerede en anden der havde meldt sig på banen:th2: Men tak for alle tilbuddene, det er sgu fedt med den hjälpsomhed:th2:[/quote'] Var det mig du hentyder til der? For så skal vi bare finde ud af noget.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites