SanneJ 10 Anmeld indhold Skrevet February 2, 2007 Okay, nu forsöger jeg at spörge...Det kan jo väre jeg er heldig:) Jeg har brug for at få transporteret en trästub fra Lindeborg til DK, bare en eller anden dag inden d. 17/2, men jeg har ingen bil. Er der nogen der kan hjälpe mig? Kunne forstille mig, at der så kom en og hentede trästubben på jeres arbejdsplads i DK eller lign. Rödvin eller lign. gives selvfölgelig gerne for venligheden! Anyone? :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret February 2, 2007 Hvor stor er denne træstub? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret February 2, 2007 Hvor stor er denne træstub? Nå ja lille detalje... Jeg tror den er omkring ½ meter i diameter og ca. 40 cm höj. Men den blev transporteret hertil i et bagerum på en bil, så det skulle ikke väre noget problem... (ja ja, der er sikkert forskel på bagagerumsstörrelser, men det var i en Volvo... tror jeg... en sort volvo:laugh: ) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret February 2, 2007 Nå ja lille detalje... Jeg tror den er omkring ½ meter i diameter og ca. 40 cm höj. Men den blev transporteret hertil i et bagerum på en bil' date=' så det skulle ikke väre noget problem... (ja ja, der er sikkert forskel på bagagerumsstörrelser, men det var i en Volvo... tror jeg... en sort volvo:laugh: )[/quote'] Du siger bare til, kører til dk hver dag, også i weekenden! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2007 Tak Thomas, men der var allerede en anden der havde meldt sig på banen:th2: Men tak for alle tilbuddene, det er sgu fedt med den hjälpsomhed:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2007 Tak Thomas' date=' men der var allerede en anden der havde meldt sig på banen:th2: Men tak for alle tilbuddene, det er sgu fedt med den hjälpsomhed:th2:[/quote'] Var det mig du hentyder til der? For så skal vi bare finde ud af noget. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2007 Var det mig du hentyder til der? For så skal vi bare finde ud af noget. Nej, det var det nu ikke, det var Persson som blev den "heldige" :), men tak ändå :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Futz 12 Anmeld indhold Besvaret February 5, 2007 Hvad er, eller var, der inde i den ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret February 5, 2007 Hvad er' date=' eller var, der inde i den ?[/quote'] søm;) og der skal endnu flere i den, når den kommer til DK (underholdning til julefrokosten i mc-klubben...) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MissCath 10 Anmeld indhold Besvaret February 5, 2007 (underholdning til julefrokosten i mc-klubben...) Er I ikke i lidt god tid? Eller lidt for sent ude...? :D (Hilsen en, der holdt anden juledag 13. januar... Ganske hyggeligt - kan anbefales! ) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites