Jump to content
patbateman

indendørs fodbold i Bunkeflostrand?

Recommended Posts

Tenkte lige undersøge om der er nogen interesse for indendørs fodbold i Bunkelostrand (Stadium hallen)? Jeg ved ikke hvor meget det koster, eller om det er noget ledigt, men på Bunkeflo IFs hjemmesider fant jeg dette: Uthyrning av Stadium arena Ni som önskar hyra träningstid i Stadium arena kan kontakta Ulf Zeba på telefon 040-36 50 02 eller på e-post: ulf@bunkefloif.com

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tenkte lige undersøge om der er nogen interesse for indendørs fodbold i Bunkelostrand (Stadium hallen)? Jeg ved ikke hvor meget det koster, eller om det er noget ledigt, men på Bunkeflo IFs hjemmesider fant jeg dette: Uthyrning av Stadium arena Ni som önskar hyra träningstid i Stadium arena kan kontakta Ulf Zeba på telefon 040-36 50 02 eller på e-post: ulf@bunkefloif.com
Jeg er med på ide´n , . og jeg synse det er en bra ide.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg håber vi kan holde et motto der heder at det vigtigste ikker er at vinde men at deltage.. Jeg har fået tilbagemelding fra Stadium Arene: "Tyvärr är det helt fullbelagt för tillfället till 22.30 varje vardag samt till 20-21 på lördag o söndag./// kanske senare i mitten på april då lagen börjar flytta ut utomhus." Dvs at der ikke er mange muligheder de næste par måneder, udover efter kl 22.30 hverdage og efter 21 i weekender.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
jeg håber vi kan holde et motto der heder at det vigtigste ikker er at vinde men at deltage.. Jeg har fået tilbagemelding fra Stadium Arene: "Tyvärr är det helt fullbelagt för tillfället till 22.30 varje vardag samt till 20-21 på lördag o söndag./// kanske senare i mitten på april då lagen börjar flytta ut utomhus." Dvs at der ikke er mange muligheder de næste par måneder, udover efter kl 22.30 hverdage og efter 21 i weekender.
Hmm det er sku lidt for belastende at vente helt til midten af april. vi går og blive små fede hehe, man kunne vi ikke tale med Ledelsen om de kunne presser os ind en gang om ugen så vi kan spille lidt.. hvis du har et nummer eller navn kan jeg tage fat i dem..>> jeg håber vi kan holde et motto der heder at det vigtigste ikker er at vinde men at deltage..>>> det holder ikke man skal deltager for at vinde hehehe...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

navn og tlf Uthyrning av Stadium arena Ni som önskar hyra träningstid i Stadium arena kan kontakta Ulf Zeba på telefon 040-36 50 02 eller på e-post: ulf@bunkefloif.com Ifølge Ulf Zeba er det inget ledigt, men det er måske muligt at leje en del af hallen nån tid? Vi behøver vel bare 1/3 af hallen for at spille 5-a-side med små mål.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Uthyrning av Stadium arena Ni som önskar hyra träningstid i Stadium arena kan kontakta Ulf Zeba på telefon 040-36 50 02 eller på e-post: ulf@bunkefloif.com Ifølge Ulf Zeba er det inget ledigt, men det er måske muligt at leje en del af hallen nån tid? Vi behøver vel bare 1/3 af hallen for at spille 5-a-side med små mål.
jeg har lige skrevet en mail og hvis jeg ikke får svare inden et par dage ringe jeg til ham også.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites