Jump to content
Carwash

En by tur lørdag den 04.02-2007

Recommended Posts

Hejsa og snart go weekend, :rolleye: ...... det er imorgen lørdag jeg får et par venner på besøg på lørdag, og efter vi har spist hjemem hos mig og kølet nogle bjaser ned, tænker vi os komme lidt rundt i Malmø by night.. nogle der er friske, både drenge/fyr/mænd og piger/damer/kvinder gifte eller ugifter hilse vi velkommen. jeg er lige flyttet her til Annestad Bunkeflostrand og kender ikke byen godt så åben over for næsten alt, har dog prøvet et par steder så som slagter huset , Races eller noget i den rettning. vi kunne evt. mødes i byen......... :th2: send mig en PM så fikse vi en aftale ... hislen den nye:new: men friske

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hejsa og snart go weekend, :rolleye: jeg får et par venner på besøg på lørdag, og efter vi har spist hjemem hos mig og kølet nogle bjaser ned, tænker vi os komme lidt rundt i Malmø by night.. nogle der er friske, både drenge/fyr/mænd og piger/damer/kvinder gifte eller ugifter hilse vi velkommen. jeg er lige flyttet her til Annestad Bunkeflostrand og kender ikke byen godt så åben over for næsten alt, har dog prøvet et par steder så som slagter huset , Races eller noget i den rettning. vi kunne evt. mødes i byen......... :th2: send mig en PM så fikse vi en aftale ... hislen den nye:new: men friske
Slet ingen der skal have en bajser imorgen????? com on drenge eller damer?jeg giver den første RØD sodavand...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

heeey. Jeg er måske nok frisk. Hvis andre osse er. Tror ikke jeg er hooked på at mødes på disko uden at have fået et par sjusser indenbords. Har ikke været i byen siden sommer 06. Så mon ikke tid er ved at være der. Jeg er vel osse kommet mig over brudet med x'en :love2: Skåååål !!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
heeey. Jeg er måske nok frisk. Hvis andre osse er. Tror ikke jeg er hooked på at mødes på disko uden at have fået et par sjusser indenbords. Har ikke været i byen siden sommer 06. Så mon ikke tid er ved at være der. Jeg er vel osse kommet mig over brudet med x'en :love2: Skåååål !!!
heysa du er velkommen hos mig . jeg er hjemme nok ved 18tiden. 004531610939 hilsen patrick

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hey patrik. Bunkeflostrand er jo nede ved broen. Cool nok :th2: Du er hjemme ved 18 tiden. Hvis du er i kbh måske du gider købe øl eller andet med over. ?:love2:
ja jeg er i kbh nu kommer hjem ved 17-18 tiden , selvf. skal jeg køber bajser med hjem , jeg har en kammerat med , og vi har tænkt os lave lidt mad og drikke os lamme og videre i byen, du er velkommen til maden og ølen . jeg tager en kasse grøn med og et par Jack D. i metroen. er det noget du gerne vil have du sige bare til.. patrick

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
:D Nej jeg er i syd (almvik) Lad os lige høre hvad patrick siger til den.
I to er velkommen hjem til mig , nu er jeg kommet hjem med friske forsøgninger fra KBH(metro) øl i flere varienter Baileys, Jack D,sodavand, vin. men ring lige til mig på denne nummer. +45 31610939 jeg synes i skal komme hjem til mig, vi er to hjemme og drikke nu heh. og vi kunne tage en taxa i byen senere..... 23-00:00 tiden patrick

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Heeey. Damn jeg er tørstig. :tongue2: ses hos dig patrick. jeg har kun dansk nummer 26669523. Dkrunaway er du frisk ved 20 tiden el noget ?
jamen i er velkommen ved 20 tiden. adre skråddarebyn 1B ring på mit nummer 31610939 så kommer jeg ned og lukke jer ind.. SKÅLLLLL I SKIBET

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites