Dil 10 Anmeld indhold Skrevet February 1, 2007 sådan en har jeg fået ind af brevkassen idag? men jeg aner eller fatter intet af hvad det er for noget, nogen der kan hjælpe mig med at blive klogere på det? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bagheera 10 Anmeld indhold Besvaret February 1, 2007 Hvis det kun er oplysning - altså ikke noget du skal udfylde og sende tilbage - så kan det godt være at du er blevet kreditvurderet. F.eks. hvis du har tegnet telefon/internet abonnement. Kreditvurderingsfirmaet sender en besked til dig om at de har sendt "bla-bla-bla oplysninger" til firmaet som du har tegnet abonnement hos. Lyder det som den slags brev du har fået? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Dil 10 Anmeld indhold Besvaret February 1, 2007 nej det tror jeg ikke det er noget der er sendt fra skatteverket ser det ud til men mit svensk er bare så dårlig der står at det er KONTROLLUPPGIFT förmögenhetsvärde bostadsrät hvad det så end betyder Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nils 10 Anmeld indhold Besvaret February 1, 2007 nej det tror jeg ikke det er noget der er sendt fra skatteverket ser det ud til men mit svensk er bare så dårlig der står at det er KONTROLLUPPGIFT förmögenhetsvärde bostadsrät hvad det så end betyder Det betyder íngenting. Det kommer ikke fra Skatteverket men fra din bostadsrättsförening, der vil fortælle hvad du står til i förmögenhetsvärde, hvilket er helt ligegyldigt med mindre din samlede formue overskrider halvanden million. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Dil 10 Anmeld indhold Besvaret February 2, 2007 mange tak så blev ja da det klogere :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites