Guest Trine Anmeld indhold Skrevet January 31, 2007 Vi søger dansk/svenske togpendlere til et indslag i svensk TV4 om jeres forhold. Det er en haster og vi har ingen i bestyrelsen eller arbejdsgruppen der kan tage denne bold.. meld tilbage inden imorgen torsdag kl 12!!! ... kontakt Lars Hougaard på mail: lho (snabela) oresundsborger.dk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret February 1, 2007 Skal det forståes sådan at alle de tråde, der er pisket igennem om hvor for dårligt det var med forsinkelser, for få vogne, aflysninger ikke længere er relevante?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Persille 10 Anmeld indhold Besvaret February 1, 2007 Jeg ville gerne - men jeg er også overgået til bil over broen fordi det var mere praktisk! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret February 1, 2007 Skal det forståes sådan at alle de tråde' date=' der er pisket igennem om hvor for dårligt det var med forsinkelser, for få vogne, aflysninger ikke længere er relevante??[/quote'] Det kunne vil også tænkes at det ikke er alle der vil på tv ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret February 1, 2007 Hej Trine! Jeg har givet Lars besked om, at jeg deltager. Kan jeg få oplyst tiden?? Jeg har sendt dig en PM. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret February 1, 2007 Skal det forståes sådan at alle de tråde' date=' der er pisket igennem om hvor for dårligt det var med forsinkelser, for få vogne, aflysninger ikke længere er relevante??[/quote'] Du har jo heller ikke skrevet nogen tid på for hvornår det skulle være, jeg ville da gerne stille op men arbejder fra 7 morgen til 20 aften hver dag lige for tiden. Og er derfor også gået over til bilen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret February 6, 2007 Vi søger dansk/svenske togpendlere til et indslag i svensk TV4 om jeres forhold. Hej Trine, du har PM. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret February 6, 2007 Ulmus.. PM Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret February 6, 2007 Så er vi vist i TV4 Øresund om en halv time ved 18.50 tiden:) Go Ulmus go Ulmus go Ulmus:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
plup 10 Anmeld indhold Besvaret February 6, 2007 Hmm..var det kun os der fik de lokale nyheder og vejrudsigt for Stokholm Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret February 6, 2007 nope sad også og undrede mig en hel del , da det var pendling i Stockholm som var på programmet.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret February 6, 2007 Men ellers ligger indslagene (morgen og aften) på http://www.tv4.dk/oresund. Jeg har også gemt det, selv om TV4 skriver at det kan man ikke Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Søssan 10 Anmeld indhold Besvaret February 6, 2007 Men ellers ligger indslagene (morgen og aften) på http://www.tv4.dk/oresund. Jeg har også gemt det' date= selv om TV4 skriver at det kan man ikke Hmmm... Jeg kan altså ikke få linket til at virke Steen:confused: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvist 10 Anmeld indhold Besvaret February 6, 2007 Men ellers ligger indslagene (morgen og aften) på http://www.tv4.dk/oresund. Jeg har også gemt det' date= selv om TV4 skriver at det kan man ikke Mon ikke .dk skal udskiftes med .se Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jette 10 Anmeld indhold Besvaret February 6, 2007 Mon ikke .dk skal udskiftes med .se :D Det virker Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret February 6, 2007 Super Ulmus:) det synes jeg var et godt sympatisk indslag:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret February 6, 2007 Mon ikke .dk skal udskiftes med .se øh ...selvfølgelig....:o Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret February 6, 2007 Til orientering: Der var også et lille indslag i TV4/Öresund tirsdag kl. 21:55 med undertegnede. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites