Annems 10 Anmeld indhold Skrevet January 31, 2007 Jeg er på vej over på den svenske side bron. Og nu er det sådan at jeg nok er lidt større end gennemsnittet. Er der nogen der ved hvor i Malmö der findes butikker med tøj til store piger? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sach 10 Anmeld indhold Besvaret February 1, 2007 Der er ikke det store udvalg herovre, men det er blevet bedre i de snart 2 år jeg har boet her. Der findes en Zizzi butik i Caroli Centret, ikke langt derfra ved Drottningtorget ligger der også én, Classy, deres tøj virker umiddelbart beregnet for aldersklassen over 40 år. I Trianglen ligger der denne her http://www.bechic.se/. Ellers er der Åhlens, men udvalget plejer ikke at være så interessant. Det var umiddelbart dem jeg kunne komme i tanke om. Sanne Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nulla 10 Anmeld indhold Besvaret February 1, 2007 der er også en butik i Skurup med tøj-mærketøj, tror det er op til str 52 men ikke sikker Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ccdj 0 Anmeld indhold Besvaret February 1, 2007 Jeg er på vej over på den svenske side bron. Og nu er det sådan at jeg nok er lidt større end gennemsnittet. Er der nogen der ved hvor i Malmö der findes butikker med tøj til store piger? Åhléns har en serie der hedder Å+ KappAhl har XLNT serien (inklusiv undertøj) Lindex har Generous serien Og så er der H&M BIB smil fra Christina Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
olana 10 Anmeld indhold Besvaret February 27, 2007 ZoyaQumari size 44- 58 :rose: Hvis du skulle finde på at komme til København for at handle tøj ligger der en rigtig lækker butik der hedder ZoyaQumari på Jægersborggade 11 på Nørrebro som forhandler i størrelse 44- 58. Det synes jeg bare jeg ville dele med jer da jeg er rigtig glad for den. www.zoyaqumari.dk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jetsetgo 10 Anmeld indhold Besvaret June 26, 2011 Du kan tage et kik på tøj til store kvinder. De har en god list over butikker. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites