Ancher 10 Anmeld indhold Skrevet January 31, 2007 Hej Alle sammen Jeg håber virkelig, der er nogen der kan hjælpe os Min kæreste skal tage medicin resten af livet, og han læge i DK har søgt om kronikertilskud, nu er det så desværre sådan, at han er blevet fyret, og derfor ingen tilknytning har til Danmark mere, hvorfor hans kronikertilskud aldrig blev bevilliget. Kan man så søge om kronikertilskud i Sverige? Han skal fra næste måned få sygedagpenge udbetalt fra DK da han blev fyret pga en arbejdsskade. Jeg kan slet ikke finde ud af det, alle steder man ringer til ved de ingenting. Please hjælp mig. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CAC 10 Anmeld indhold Besvaret January 31, 2007 jeg stemmer for. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mohlin 11 Anmeld indhold Besvaret January 31, 2007 Jag vet inte om det finns, men det är ju så att man betalar ett maxbelopp för medicin, 1800 per år????? Sen är det väl gratis? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ancher 10 Anmeld indhold Besvaret January 31, 2007 Jag vet inte om det finns' date=' men det är ju så att man betalar ett maxbelopp för medicin, 1800 per år????? Sen är det väl gratis?[/quote'] Men er det hvis han køber medicinen i Sverige? Han får jo medicinen fra DK Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret January 31, 2007 Prøv at få fat på en svensk læge som kan udskrive recepter til de samme præparater. Jeg skal selv i gang med samme process - købte selv medicin i DKK sidste år til en værdi af ca. 15k-20k danske kroner. Har først lige selv fundet ud af hvor billigt det er i Sverige. Her er et link, hvor der står om maks-beløbet i Sverige. http://www.apoteket.se/rd/d/676/a/1075 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites