Carwash 10 Anmeld indhold Skrevet January 30, 2007 Nu er jeg landet i Annestad (bunkeflostrand) nice place.... :th2: men fyyyyy at betale en regning i banken uden at være kunde kostede lige 75kr. fik chock og fik mund til mund ( af en kasse dame selvf.)bagefter for at overleve hehe .. leder efter en fodbold klub til at spille lidt fodbold . nogen der kender en eller kan anbefalde en.. det er til hygge ikke noget jeg skal spille for BIF om nogle år hehe noget i rettning serie5-6 i Dk takker Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CoolAIR 10 Anmeld indhold Besvaret February 8, 2007 Jamen så hjertelig velkommen! Ja, gebyrer er noget de kender til herovre. Men det er jo bare 75 svenske... Måske skulle du prøve det lokale BIF, ved ikke hvor mange hold de har, men der skulle da være en mulighed. VH Lars Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret February 8, 2007 Der findes mange, mange fodboldklubber i Malmö også mange i de lavere divisioner.. men for nogle år siden prøvede vi nogle stykker at starte for at lave lidt hyggebold. Jeg synes dog, vi tre, hurtigt var enige om at det ikke var hygge bold. De løb, spillede og trænede som om de lå meget højere i division. Altså, vi fandt aldrig et rigtigt hyggehold som vi kender det i danmark desværre.. Men du kan bare prøve den lokale BIF som et eksempel ellers er det bare at søge efter fodbold hjemmesiden for Sveriges Bold Union, eller hvad den nu hedder. Der har de links og navne på alle klubber i alle divisioner Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites