Rene Larsen 10 Anmeld indhold Besvaret February 14, 2007 ... Men nu har de erkendt fejlen og pengene er nu på vej til min konto....... Roligt nu, det kan godt tage rigtigt langt tid, før du ser noglen penge :thumbdown Jeg sendte min nye pendleraftale afsted til dem så de har haft den den 3. feb. - jeg havde så 'glemt' at skrive på den at den først skulle træde ikraft fra 1. marts. - øresundsbroen har nu konverteret min gamle aftale til den nye, med tilbage virkende kraft, så den løber fra 1. feb. Det betyder at jeg har både betalt DKK 2.670 for feb. og så bliver der trukket DKK 130 ved hver passage :thumbdown Jeg havde fat i kundeservice dagen efter at jeg fik brevet vedr. den nye aftale, for at få mine DKK 2.670 retur, de fik mit kontonummer - men jeg har endnu ikke set nogle penge. Jeg fik også en aftale med kundeservice, om at jeg kunne kontakte dem efter 1. marts, for at få de penge retur som jeg vil komme til at betale for meget i forhold til den gamle aftale - for februar måned - men lad os nu se om kundeservice kan huske vorers aftale til den tid. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rbuck 10 Anmeld indhold Besvaret February 21, 2007 Haha, jeg har sovet i timen, det er jo en tvungen aftale. Troede det var en ny pendler mulighed for folk med flextid eller en anden finurlig ting. Bah, det jo flueknepperi hvad fejler det nuværende system. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
irode 10 Anmeld indhold Besvaret March 1, 2007 Nu har jeg talt med Bron. De 2*200kr er DEPOSITUM for BroBizz'erne. Forklaringen er at der ikke tidligere er betalt depositum for BroPass-aftalen, so de konverterede - så derfor er det blevet trukket nu. Underlige regler!!! Nu er de 200kr tilbageført på vores konto - og jeg har fået en email fra kundeservice :th2: ... desværre har de så trukket dobbelt for turene over i går - så nu har jeg skrevet en rørende email til dem igen igen Og resultatet for februar blev en stigning på 12% i.f.t MiniPendleren af de korrekt afregnede ture. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
irode 10 Anmeld indhold Besvaret March 4, 2007 ... desværre har de så trukket dobbelt for turene over i går - så nu har jeg skrevet en rørende email til dem igen igen Og resultatet for februar blev en stigning på 12% i.f.t MiniPendleren af de korrekt afregnede ture. UPS - nærmere granskning af månedkontoudtoget viste at alle transaktionerne var ok - selvom et par af dem så ud som dobbelt-træk. Så jeg har sendt en undskyldning afsted til Kundeservice ;) Det hele kunne selvfølgelig have været undgået ved en månedsfaktura i st f alle posteringerne på kontoen. Til gengæld rammer månedens stigning så 14,6% ift MiniPendleren Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rene Larsen 10 Anmeld indhold Besvaret March 21, 2007 Så har jeg endelig fået mine penge tilbage fra Øresundsbroen... Roligt nu, det kan godt tage rigtigt langt tid, før du ser noglen penge :thumbdown Jeg sendte min nye pendleraftale afsted til dem så de har haft den den 3. feb. - jeg havde så 'glemt' at skrive på den at den først skulle træde ikraft fra 1. marts. - øresundsbroen har nu konverteret min gamle aftale til den nye, med tilbage virkende kraft, så den løber fra 1. feb. Det betyder at jeg har både betalt DKK 2.670 for feb. og så bliver der trukket DKK 130 ved hver passage :thumbdown Jeg havde fat i kundeservice dagen efter at jeg fik brevet vedr. den nye aftale, for at få mine DKK 2.670 retur, de fik mit kontonummer - men jeg har endnu ikke set nogle penge. Jeg fik også en aftale med kundeservice, om at jeg kunne kontakte dem efter 1. marts, for at få de penge retur som jeg vil komme til at betale for meget i forhold til den gamle aftale - for februar måned - men lad os nu se om kundeservice kan huske vorers aftale til den tid. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rbuck 10 Anmeld indhold Besvaret March 21, 2007 Troede de ville trække et beløb direkte fra kontoen når man passerede broen.. Men det er endnu ikke sket i hele marts måned. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MartinDK 10 Anmeld indhold Besvaret March 28, 2007 jeg kan kun opfordre til at virkelig kontrollere specifikationen af ture over øresund. Jeg har selv opdaget 3 dobbeltdebiteringen på min nemlig... Så nu er det bare at vente vente inden pengene ryger ind igen... /Martin *SUK* Det skulle jo med sikkerhed ske, at de endnu en gang ikke havde styr på deres systemer... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Schacke 10 Anmeld indhold Besvaret March 29, 2007 Roligt nu, det kan godt tage rigtigt langt tid, før du ser noglen penge :thumbdown Ok, jeg bøjer mig, jeg jublede lidt for tidligt........:thumbdown Men nu d.d. ca 1 1/2 måned efter de lovede mig det og efter 3 rykkere fra min side er det endelig lykkedes mig at få mine penge....:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret March 29, 2007 Ikke en eneste krone trukket. Vi har ikke fået trukket en eneste krone. Heller ikke får brug af brobizzen på Storebælt:confused: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret March 29, 2007 Vi har ikke fået trukket en eneste krone. Heller ikke får brug af brobizzen på Storebælt:confused: Det samme her Kontrollerede lige min svenske nordea konto forleden.. ikke trukket en pind... Den venlige dame sagde ellers at det blev trukket 2 timer efter hver passage.. men lur mig om de ikke finder ud af det Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
andersen 0 Anmeld indhold Besvaret March 29, 2007 Vi har ikke fået trukket en eneste krone. Også det samme her - man kunne håbe på at man er test-person på deres "vi-trækker-kun-én-gang-om-måneden-fordi-det-andet-virker-for-fjollet"? :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites