plup 10 Anmeld indhold Skrevet January 29, 2007 Vores søde søde rengøringshjælp Mariola kom i dag og var meget ulykkelig. Hendes kæreste Mats kan ikke finde nok arbejde her i Malmø og er derfor nødt til at arbejde i Stokholm. Så jeg lovede hende derfor at skrive en besked herinde om at han tilbyder sin arbejdskraft til hvem der måtte have brug for det. Så vidt jeg kan forstå er han lidt af en alt-mulig-mand, der kan lave gulve, vinduer, hjælpe med byggeri af huse og deslignende. Mats har tlf. 0737026036 Hans email er: andrzejewskimaciek@wp.pl Skriv på engelsk. Vh Pilu Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
plup 10 Anmeld indhold Besvaret January 29, 2007 Nu ved jeg i øvrigt ikke hvad håndværkere normalt koster, men afhængigt af arbejdets karakter tager han 80-100 sek i timen. (lyder billigt i mine ører). Men aftal selv pris etc. med ham. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Markowitch 12 Anmeld indhold Besvaret January 29, 2007 Mats har tlf. 0737026036 Hans email er: andrzejewskimaciek@wp.pl Skriv på engelsk. Sørgeligt at han ikke kan finde arbejde, der er ellers rigeligt med byggerier i Malmö. I øvrigt, hvorfor kalder han sig for Mats, når hans email siger Adrzejew Skimaciek? Han er jo sikkert fra Polen, siden man skal skrive engelsk. Håber han finder noget arbejde som giver en god hyre. :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
plup 10 Anmeld indhold Besvaret January 29, 2007 I øvrigt, hvorfor kalder han sig for Mats, når hans email siger Adrzejew Skimaciek? Han er jo sikkert fra Polen, siden man skal skrive engelsk. Håber han finder noget arbejde som giver en god hyre. :th2: Tjah hvis man deler hans navn lidt anderledes står der andrzejewski maciek og Maciek er så hans fornavn som ingen svenskere tilsyneladende kan udtale, derfor Mats (fik jeg forklaret). Og ja, han er fra Polen... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
abejoh 10 Anmeld indhold Besvaret January 29, 2007 Det er et super fedt tilbud til alle os, som ikke har en skid forstand på håndvärk. Tak for oplysningen, navnet er irrelevant--bare manden kan arbejde!:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret January 29, 2007 Hvorfor smutter han så ikke til kbh hvor der i forvejen er mange polakker der arbejder og masser af arbejde at finde på byggepladserne? Bare et foreslag men et fint tilbud til os ellers. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Melander 10 Anmeld indhold Besvaret January 29, 2007 Ja i KBH ville han få ca. 120 Dkr i timen som arbejdsmand.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites