thygesen 0 Anmeld indhold Skrevet January 28, 2007 Kan ses her(endelig:) ) www.oresundsborger.com under dokumenter Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret January 29, 2007 Da der ikke på foreningens hjemmeside er plads til kommentarer, vil jeg gerne her komme med en bemærkning til referatet. Efter min mening er det alt for kortfattet. Generalforsamlingen er kun refereret i stikord, som vil være mere eller mindre volapyk, hvis ikke man var tilstede. Vi, der var der, kan selv huske, hvad der foregik, men referatet skulle jo mere være til dem, der ikke var der. Når det er så kortfattet, kan det være meget vanskeligt for potentielle medlemmer at tage stilling til, om det overhovedet er noget, de vil være med til. Jeg ved godt, at I har været i tidnød, men efter min mening, duer det ikke. Sorry. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret January 29, 2007 Da der ikke på foreningens hjemmeside er plads til kommentarer, vil jeg gerne her komme med en bemærkning til referatet. Efter min mening er det alt for kortfattet. Generalforsamlingen er kun refereret i stikord, som vil være mere eller mindre volapyk, hvis ikke man var tilstede. Vi, der var der, kan selv huske, hvad der foregik, men referatet skulle jo mere være til dem, der ikke var der. Når det er så kortfattet, kan det være meget vanskeligt for potentielle medlemmer at tage stilling til, om det overhovedet er noget, de vil være med til. Jeg ved godt, at I har været i tidnød, men efter min mening, duer det ikke. Sorry. Nu var jeg ikke med til mødet, men vil da alligevel give Ulmus ret! Jeg fik ikke en skid ud af at læse det referat, det må virkelig have været et indholdsrigt møde i har haft der og åbenbart er man ikke gået glip af noget som helst! Må sige at en stigning fra 20 kr. i kontigent til 100 kr er noget der vil noget, arbejder i sammen med broen;) Hvad skal pengene bruges til, og hvad gør i for at få medlemmer? Og ud fra ref. kan jeg ikke se hvad det er i vil opnå med jeres forening! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret January 29, 2007 Ok.. dejligt at høre Thomas kommenterer det som JERES forening.. det er virkelig noget der viser at man føler noget for det.. eller hvordan er det nu det er:tongue2: 1. Ang. længden og hvor omfattende referatet er.. Ja jeg er enig i at det meget kort FOR DEM DER IKKE VAR MED!!! Men generelt er referater beslutningsreferater og det er det vi har henholdt os til nu. 2. Ang. hvad man skal kunne læse ud af det.. Kender du ikke formålsparagraffen som står på forsiden? Ellers kunne det være du skulle læse den. 3. Ang. prisen.. Tjah som det er diskuteret andre steder synes jeg personligt også det er for højt, men medlemmerne der var der var ret enige om at det skulle være højere så det er det vi arbejder ud fra i år. 4. Ang. promovering.. Har du ikke hørt nyheder? ;) Nej spøg til side.. Det er vi jo slet ikke skarpe på endnu, men vi har da haft ideer oppe og vende internt i foreningen. Blandt andet skal vi ud og stå med Flyers indenfor nær fremtid, måske have noget "reklame" i dagspressen osv. Det mener jeg nu heller ikke bør stå i referatet fra den stiftende generalforsamling da det jo ikke blev besluttet der med alle medlemmerne. Jeg ved ikke rigtigt hvad jeg skal sige til Ulmus, ang. det ikke er omfattende nok.. nej det er det ikke.. Vil du påtage dig og skrive det om så det kunne blive ordentligt? for så vil vi tage imod det med kyshånd.. Vi mangler altså arbejdskraft for at få det her på skinner.. Mvh. Thygesen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bozzen 10 Anmeld indhold Besvaret January 29, 2007 Den "Ublu" summe af 100kr / medlem dækker fanblade, pairarbejde etc etc etc, men også betaling til revisor og lokaler (Hvis brug for). Vi er en forening, ikke en hygge-klub. Så kan i gå med i den lokale dart-klub hvis i vil det. eller møde op på baren kl 21. 100 kr vælter ikke budgetet for er vel?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret January 29, 2007 Jeg vil da også lige sige at ja referatet kunne måske godt være længere og mere uddybende, men det må dælme også være svært. Nu var jeg med og vi sad der altså i en del timer og hvis alt skulle skrives ned ja så ville det dælme blive et langt referat. Men til spørgsmålene om hvad man for for pengene, ja det vil tiden jo vise, måske ingenting, men så er det jo heldigt at det kun er 100 kroner. Men mere sandligt så for man en interesse forening der forsøger at varetage ens interrese efter bedste evne. Da foreningen er helt ny ja så er der jo mange ting der ikke er på plads endnu, og jeg er sikker på at så snart de forskellige arbejdsgrupper er oppe og køre ja så vil de nok komme med oplysninger om hvad de foretager sig. Og indtil ny har foreningen da allerede formået at komme en hel del i pressen hvilket da er en start. Det er jo ikke et færdigt produkt man køber her, det er noget der er under opstart, så man kan vælge at tro på projektet eller lade være. Men en ting er sikkert jo flere der støtter op, jo bedre er mulighederne for at vi for noget for pengene:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret January 29, 2007 Jeg vil da også lige sige at ja referatet kunne måske godt være længere og mere uddybende, men det må dælme også være svært. Nu var jeg med og vi sad der altså i en del timer og hvis alt skulle skrives ned ja så ville det dælme blive et langt referat. Men til spørgsmålene om hvad man for for pengene, ja det vil tiden jo vise, måske ingenting, men så er det jo heldigt at det kun er 100 kroner. Men mere sandligt så for man en interesse forening der forsøger at varetage ens interrese efter bedste evne. Da foreningen er helt ny ja så er der jo mange ting der ikke er på plads endnu, og jeg er sikker på at så snart de forskellige arbejdsgrupper er oppe og køre ja så vil de nok komme med oplysninger om hvad de foretager sig. Og indtil ny har foreningen da allerede formået at komme en hel del i pressen hvilket da er en start. Det er jo ikke et færdigt produkt man køber her, det er noget der er under opstart, så man kan vælge at tro på projektet eller lade være. Men en ting er sikkert jo flere der støtter op, jo bedre er mulighederne for at vi for noget for pengene:th2: 100 % enig med dig Lars , og folk som synes at 100 kr er for meget for et kort referat ... tja i kan jo tage kampen op på egen hånd , man tvinges jo ikke til at være medlem..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites