Jeppe 10 Anmeld indhold Besvaret January 31, 2007 Ja det med den tynde grilrist er lidt et minus. De fleste gas grille har nemlig tykke støbejerns riste. Det er det jeg er vild med. Det giver altså bøfferne liiige det ekstra. Vi må ude og lede lidt... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret January 31, 2007 Ja det med den tynde grilrist er lidt et minus. De fleste gas grille har nemlig tykke støbejerns riste. Det er det jeg er vild med. Det giver altså bøfferne liiige det ekstra. Vi må ude og lede lidt... God fornøjelse med det! Alternativt kan man formentlig få en smed til at bikse en rist sammen der passer, hvis grillen ellers er den man vil ha'. Jeg ville i øvrigt nok overveje en gasgrill hvis jeg engang skal skifte ud, har efterhånden hørt en del godt om dem. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jeppe 10 Anmeld indhold Besvaret January 31, 2007 God fornøjelse med det! Alternativt kan man formentlig få en smed til at bikse en rist sammen der passer Hmmm.... Det lyder rigtig godt. Kan du evt. få en pris af ham?? Bare til samme mål som din grill fx. En rigtig støbejerns rist er virkelig guld når man skal grille! Mine forældre har altid kun haft den slags. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret January 31, 2007 Oh.. Men jeg kender ikke en smed, desværre. Men der er da flere rundt omkring, så hvis man kører ind forbi med den originale rist i hånden så kan de nok hurtigt gi' en pris.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jeppe 10 Anmeld indhold Besvaret January 31, 2007 Aah! Læste det som om DU kendte en smed... :D Ja vi må lige se på det. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret February 2, 2007 Aftensmad Nu holder vi os jo bare ikke tilbage - så om 10 minutter eller deromkring, så er den her klar til at blive fortæret.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret February 2, 2007 Husk at rense grillen nu og da Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret February 2, 2007 Husk at rense grillen nu og da Jaaajaa... Når det bliver lidt lunere skal den nok få en tur :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret February 2, 2007 Drenge drenge drenge...Sikke da nogen smålige grille i holder jer. Skal der grilles kan man lige så godt gøre det ordentligt I sidder måske også ned når i pisser? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret February 3, 2007 Drenge drenge drenge...Sikke da nogen smålige grille i holder jer. Skal der grilles kan man lige så godt gøre det ordentligt I sidder måske også ned når i pisser? Hehe.. Sejt.. Man burde næsten bygge sådan en ude på marken... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
irode 10 Anmeld indhold Besvaret February 3, 2007 Drenge drenge drenge...Sikke da nogen smålige grille i holder jer. Skal der grilles kan man lige så godt gøre det ordentligt I sidder måske også ned når i pisser? Uhhhm - jeg husker resultatet. Rent GUF :th2: ¨ Men vi var jo også sultne efter at have lugtet til det i TIMEVIS Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dan 0 Anmeld indhold Besvaret February 3, 2007 Weber er altså gud. Jeg startede med Weber 57 Silver. Den har jeg haft meget fornøjelse af. Vi griller vel i snit 3 gange om måneden om vinteren og 3 gange om ugen når det er sommer og varmt. Julemaden og andre højtider tilberedes ALTID på grillen. Sidste år stegte vi en kalkun på 6 kilo i 4 timer og den smagte så englene sang. Men for 3 uger siden blev den skiftet ud med en Performer Touch n'go 57. Topklasse grill netop med gastænding af kullene. Jeg gider ikke gas. Det er for nemt. Det fede ved kul og et grill thermometer er jo netop at fornøjelsen er større når maden smager lige i øjet selvom du ikke har kunnet skrue op og ned for varmen. Jeg buger iøvrigt ofte flis når jeg griller kylling for at give dem den røgede smag. Virker også på fisk. Den nye kyllingeholder er et ekstra stykke grille du sætter ind så din grille bliver højere. Heri er så monteret et spyd og en motor så kyllingen steger over kullene. Den koster normalt 999 kr, men den har lige været på tilbud til 699. Nåede ikke at købe den. Min Performer Touch n' Go kostede 3695 Dkr, men Bilka havde den i forrige uge til 2689. Der var vist en del Silvaner og Raad og Daad der måtte op med kroner på prisgarantien :-) Jeg kan kun abefale Weber. Min har stået på terrassen uden overdækken i 3 år i alt slags vejr, og hvert forår højtryksrenser jeg den indvendig for at få snavset af. Og den har ikke en skramme. Grilleffekten som i snakker om klares med lidt ekstra udstyr. Se her. http://www.eu.weber.com/smartsite.dws?id=1892 Det er en støbbejernsplade der leveres med grill indsats. Så ingen undskyldning UD OG KØB EN ORDENTLIG WEBER HAHAHAHA....... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites