CAC 10 Anmeld indhold Skrevet January 27, 2007 Overskriften er vist selvforklarende... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bagheera 10 Anmeld indhold Besvaret January 27, 2007 Maltsirap på svenska :) Googlede det og fik masser af hits, så det er noget som findes og bruges her i Sverige. Prøv et af de større supermarkeder. God jagt ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CAC 10 Anmeld indhold Besvaret January 27, 2007 Jeg takker. Har faktisk prøvet et par supermarkeder, City Gross og ICA uden held, men jeg prøver videre Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bagheera 10 Anmeld indhold Besvaret January 27, 2007 Det fik mig så til at Google lidt mere på maltsirap köpa og fik følgende frem: Maltsirap (som också görs på korn) hittar du i hälsokostaffärer (eller på Cajsa Warg) men kan ersättas med vanlig mörk sirap. Så prøv en helsekostforretning :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CAC 10 Anmeld indhold Besvaret January 27, 2007 thanx Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites