Jump to content
Martin_M

transport regnskab

Recommended Posts

Hej Alle Vi er meget interesseret i at rive de danske teltpæle op og komme over sundet til Sverige. Inden vi køber bolig vil jeg dog gerne have så retvisende et budget som muligt, og derfor har vi et spørgsmål vedr. transport budget. Regnestykket er lavet ud fra følgende forudsætninge: 2 biler - to brobizz med ca. 40 passager pr. brobizz. Kørte km: bil 1 120 km pr dag. Bil 2 170 km pr. dag (arbejdsdage) Forsikring samt service er forsøgt medregnet. Hvad siger i til vedæftede budget - er det helt i skoven? Pft. tak Martin & Camilla :new:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Lige én fra højre! Den skattemæssige værdi af befordringsfradraget er 32%. Jeg har selv i 3½ år haft fornøjelsen af at have et fradrag på ca. 100.000 om året, som altså kun havde en værdi på 32.000 kr. - eller lige til at dække brobizzen + lidt mere. Service synes jeg er sat lavt. Søg i søgefunktionen på f. eks. "befordringsfradrag" eller "befordring" og I vil finde mange guldkorn. Mikkel Rode - som I også kan finde mange gode indlæg fra - har lavet et godt Excel-program, som jeg vedhæfter. Åbn de 3 forskellige ark i mappen. Jeg vedhæfter regnearket - og ellers god fornøjelse med planlægningen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for hurtigt svar gammeldansk. Jeg er dog stadig lidt i tvivl - mener du der skal stå et andet beløb end de -9000 som jeg har skrevet i fradrag? Skal der kun stå en 3-del? Tak for beregning-arket til excel, selv om det er lidt svært at få til at passe... Bl.a. står der et fast fradrag på 10.000 kr pr md - hvad skal dette være for at give mening i stedet?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites