Kraemmer 10 Anmeld indhold Skrevet January 27, 2007 Hej... Jeg var en tur på Vallåsen i går aftes. På vejen hjem skulle vi forbi en McD for at stille sulten. Vi kom til en rundkørsel og så mistede bilen ellers vejrgrebet. Vi kurrede direkte ind i kantstenen og smadrede fælgen og dækket. Heldigvis var det en "billig" stålfælg med vinterdæk på. Det var ekstremt glat og vi kejlede rundt da vi skulle skifte hjulet. Håber ikke der skete noget med hjulophænget. Heldigvis trækker den ikke til nogen sider under kørsel. Den slår heller ikke i rattet. Og nu kommer jeg så til mit spørgsmål. Er der nogen der kender et dækfirma der har lørdags åbent i Malmø? Har fundet en på nettet, men under lørdag står der "vid säsong"... hvad betyder det? Lars Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thomas_lund 10 Anmeld indhold Besvaret January 27, 2007 Prøv ude i Fossie/Jägersro - der ligger mindst 3-4-5 dækfirmaer lige ved siden af hinanden. Kør sydlig ved den store rundkørsel ved Jägersrocenteret, forbi Jysk sengetøj og 400-500 længere forbi et kryds. Der ligger et par bildelsforhandlere + dækfirmaer Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
aj 0 Anmeld indhold Besvaret January 27, 2007 Du kan også prøve Orsonss. Hans værksted deler plads med McDonald's ved rundkørslen i Rosengård. For to år siden solgte han mig fire lettere brugte Michellen dæk for 1000 svenske. Det var inkl. montering. Jeg fik dog ingen kvittering på det, men billig var han. Ved ikke om han er åben om lørdagen, men du kan jo prøve at svinge forbi. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites