Guest ThomasO Anmeld indhold Skrevet January 26, 2007 Indholdet slettet da jeg gerne vil have slettet min profil af admin. Har anmodet om dette ASAP- Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret January 27, 2007 Det må værre et eller andet uheldigt mix af OCD og Downs syndrom. OCD = Obsessive Compulsive Disorder - også kaldet tvangstanker på dansk Downs syndrom = mongolbarn! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Fagerborn 10 Anmeld indhold Besvaret January 27, 2007 Det beviser det vi (kvinder) allerede ved; at inde i enhver voksen mands krop bor der en lille dreng der samler på røde, gule, blå eller mærker eller nummererede biler. Eller jager småkager henad gulvet :p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret January 27, 2007 og jeg er så lige dumpet svensk prøven får jeg kan ikke finde ud af hvad han gør med de nummerplader? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret January 27, 2007 og jeg er så lige dumpet svensk prøven får jeg kan ikke finde ud af hvad han gør med de nummerplader?Han tæller numre...og det skal være kronologisk fra 000 og op til 999 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret January 27, 2007 Dvs. Han ser en nummerplade med et 1 tal. Tjek. En ny plade med et 2 tal. Tjek osv osv osv osv? Forhåbentligt tager jeg fejl Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret January 27, 2007 Dvs. Han ser en nummerplade med et 1 tal. Tjek. En ny plade med et 2 tal. Tjek osv osv osv osv? Forhåbentligt tager jeg fejl 001...tjek...009...*øv*...004..*øv*...659...*øv*...002...*JAAAAA - tjek*...004...*satans...tæt på*... Nej - der er skam mange ting man kan kalde "hobby" :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret January 27, 2007 001...tjek...009...*øv*...004..*øv*...659...*øv*...002...*JAAAAA - tjek*...004...*satans...tæt på*... Nej - der er skam mange ting man kan kalde "hobby" :D For real? Burde folk som ham ikke kun komme på ledsaget udgang? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret January 28, 2007 For real? Burde folk som ham ikke kun komme på ledsaget udgang?Han gør jo ikke nogen fortræd, når han bare tuller rundt og tæller. Ikke som de dér andre aber der kaster med brosten, når de er udenfor piratfortet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Heino 10 Anmeld indhold Besvaret January 28, 2007 http://www.platespotting.com/ps/?viewPage=1:rolleye: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret January 28, 2007 Han gør jo ikke nogen fortræd' date=' når han bare tuller rundt og tæller. Ikke som de dér andre aber der kaster med brosten, når de er udenfor piratfortet.[/quote'] Enig. Han gør ingen fortræd men det virker sygeligt. Men hvorfor ik? :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MissCath 10 Anmeld indhold Besvaret January 28, 2007 http://sydsvenskan.se/bil/article195275.ece Dvs. Han ser en nummerplade med et 1 tal. Tjek. En ny plade med et 2 tal. Tjek osv? Forhåbentligt tager jeg fejl 001...tjek...009...*øv*...004..*øv*...659...*øv*...002...*JAAAAA - tjek*...004...*satans...tæt på*... Nej - der er skam mange ting man kan kalde "hobby" :D For faen drenge! I kan virkelig få en kedelig søndag med tømmermænd til at lysne op...! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites