Juff 10 Anmeld indhold Besvaret January 31, 2007 Som nævnt tidligere er det jo individuelt fra bil til bil... så man bliver nok aldrig enige ;) Høje bløde fjedre samt nogle ordentlige ballondæk skal jo give lidt bølgegang i sidevind :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Psychodad 10 Anmeld indhold Besvaret January 31, 2007 4wd Firehjulstræk (quattro) er en fordel ved kørsel i sne - og kurvekørsel (tør/våd vej) idet friktionen bliver fordelt på alle 4 hjul. På lige vej er der ikke den store foreskel - bortset ved acceleration. Men når du skal bremse, betyder det stadig ingenting. Ligemeget hvilket underlag man kører på. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Tommyaa 10 Anmeld indhold Besvaret February 2, 2007 Hvad sker der hvis man bliver bedt om at stoppe, men lige når over grænseskiltet på broen, det danske politi kan vel ikke gøre noget på sveriges side og omvendt??? Altså rent hypotetisk?? Tommy Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret February 2, 2007 Hvad sker der hvis man bliver bedt om at stoppe, men lige når over grænseskiltet på broen, det danske politi kan vel ikke gøre noget på sveriges side og omvendt??? Altså rent hypotetisk?? Tommy Hvis du har begået en lovovertrædelse på den danske side, må det danske politi forfølge dig ind i Sverige, og har du begået en lovovertrædelse på den svenske side, må det svenske politi forfølge dig ind i Danmark. Det danske politi har ingen jurisdiktion i Sverige, så hvis du overhaler en dansk politibil med 180 km/t på den svenske side, kan de intet gøre, medmindre der er tale om en fælles dansk/svensk patrulje. Sådanne kører de tilsyneladende på broen i ny og næ. Jeg overhalede engang en svensk politibil på den danske side - kørte ca. 130 km/t, og han kom op på siden af mig og gjorde tegn til at jeg skulle sætte farten ned. Det gjorde jeg dog ikke, så han kørte ind foran mig og satte farten ned. Jeg overhalede igen, og sådan legede vi kispus helt til Kastrup! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Stokholm 10 Anmeld indhold Besvaret February 2, 2007 Jeg overhalede engang en svensk politibil på den danske side - kørte ca. 130 km/t, og han kom op på siden af mig og gjorde tegn til at jeg skulle sætte farten ned. Det gjorde jeg dog ikke, så han kørte ind foran mig og satte farten ned. Jeg overhalede igen, og sådan legede vi kispus helt til Kastrup! Hahaha det er hårdt gjort. Tror ikke jeg havde turde gøre det efter.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites