Gio 23 Anmeld indhold Besvaret July 11, 2011 *bump* @ larscph :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret July 11, 2011 Ah.. Jeg havde ikk lige set det.. heheh.. Mmm.. Fordi det var - tja - det var egentlig bare fordi det var det jeg fik sidst.. :) Så ikke nogen bestemt årsag... Udover at jeg heller ikke var forbi hans webside - jeg ringede bare og bestilte... Hm-tja.. Det er nu ellers fint træ jeg har fået :) Det var 500 i levering så vidt jeg husker - så cirka 460 kr/kbm koster det nok. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret July 11, 2011 Ah.. Jeg havde ikk lige set det.. heheh.. Mmm.. Fordi det var - tja - det var egentlig bare fordi det var det jeg fik sidst.. :) Så ikke nogen bestemt årsag... Udover at jeg heller ikke var forbi hans webside - jeg ringede bare og bestilte... Hm-tja.. Det er nu ellers fint træ jeg har fået :) Det var 500 i levering så vidt jeg husker - så cirka 460 kr/kbm koster det nok.Takker :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
M&T 10 Anmeld indhold Besvaret September 2, 2011 Synes at Jensen priser er steget en del. Hvis der er nogen der falder over et billigere sted, så skriv det endeligt her. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret September 2, 2011 Enig ja, han er ikke så billig som han var i starten :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 21, 2011 Jeg er lidt sent ude denne gang, desværre. Overvejer briketter i år... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 20, 2013 Gammel tråd - men læste andetsteds at Jensens Ved er under konkurs-behandling. Nogle der kan be- eller afkræfte dette? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 20, 2013 Gammel tråd - men læste andetsteds at Jensens Ved er under konkurs-behandling. Nogle der kan be- eller afkræfte dette?Svarer lige mig selv :o Jeps - Hr. Jensen er brændt(!) ud: ANMÄRKNING Konkurs inledd 2013-05-30 Likvidation beslutad 2013-05-07 Status: Registrerad hos Bolagsverket Registreringsdatum: 2007-09-25 F-Skatt status: Avregistrerad för F-skatt Anledning till avregistrering: Konkurs Startdatum för F-Skatt: 2008-06-26 Slutdatum för F-Skatt: 2013-05-31 Momsgrupp: Redovisar moms <= 40 miljoner Momsstatus: Avregistrerad i Momsregistret Startdatum för moms: 2008-06-26 Slutdatum för moms: 2013-06-01 http://www.allabolag.se/5567388375/Jensens_Vedproduktion_AB Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret October 20, 2013 Hm - tja.. Vi har heldigvis rigeligt med brænde til mindst én vinter stadigvæk... Hvis du finder en ny god leverandør, så sig endelig til... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 20, 2013 Hvis du finder en ny god leverandør' date=' så sig endelig til...[/quote']Jeg gik over til briketter sidste vinter. Nemmere at håndtere, og brænder bedre/renere. Køber 20-30 pakker ad gangen (Silvan, Bauhaus o.l.) når de er på tilbud. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
TNI 10 Anmeld indhold Besvaret October 21, 2013 Hej! Sidste år og i år har vi bestilt hos Lunda Ved, det har næsten været til "Jensen" priser, og det har været meget mere tørt ved modtagelsen. Tror Jensen mistede pusten i sommeren sidste år p g a en arbejds relateret skade i et håndled - og han vlagte så ikke at svare i telefon 3-4 måneder, så er der vel mange kunder som er forsvundet.... TNI Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 21, 2013 I en Facebook-gruppe siger en kunde hos Jensen, at hun bestilte så sent som i August i år (to måneder efter konkursen) - og Jensen tog gladeligt imod bestilling og penge. Hun har hverken set brænde eller penge retur. Hmm.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret October 21, 2013 Jeg fandt en ny lokal leverandør. Fredrik fra Småland, som bor i Skurup kommune og kørte gratis ud inden for kommunegrænsen. Resten må man selv forhandle sig til :) Han sælger kun meget fint og tørt birkebrænde fra småland. Sælges i sække, palle med sæk, eller stablet 1 kubik på palle. Hassle Bösarp VED +46 0762331036 (helst aften og weekend) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret October 21, 2013 I en Facebook-gruppe siger en kunde hos Jensen, at hun bestilte så sent som i August i år (to måneder efter konkursen) - og Jensen tog gladeligt imod bestilling og penge. Hun har hverken set brænde eller penge retur. Hmm.. Hmmm.. Skidt hvis det passer :-/ Jeg har altid betalt ham kontant ved modtagelsen - betaling af den slags før levering kan i min verden ikke rigtig komme på tale... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret October 21, 2013 Jeg gik over til briketter sidste vinter. Nemmere at håndtere, og brænder bedre/renere. Køber 20-30 pakker ad gangen (Silvan, Bauhaus o.l.) når de er på tilbud. Det er nok rigtigt... Men vi fyrer mere eller mindre udelukkende for hyggens skyld i brændeovnen her - og så syntes jeg nu bare det er mere hyggeligt med rigtige brændeknuder. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites