Guest Supermule Anmeld indhold Skrevet January 25, 2007 http://www.vallasen.se/index.php3?use=publisher&id=1123〈=1 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Janteploven 10 Anmeld indhold Besvaret January 25, 2007 Great news! :) har glædet mig til dette, er her andre der står på snowboard? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kraemmer 10 Anmeld indhold Besvaret January 26, 2007 http://www.vallasen.se/index.php3?use=publisher&id=1123〈=1 Jeg kører derop i dag kl 1530 og står på ski fra 17 til 21. Der er plads til en mere i bilen. Afgang fra Bunkeflo Strand. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Simon Irgens 10 Anmeld indhold Besvaret January 26, 2007 Skal derop lørdag/søndag..... eller det vil sige at det var Vallåsen der var planen men Isaberg skulle være mere sne så det bliver nok der vi skal hen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kraemmer 10 Anmeld indhold Besvaret January 27, 2007 Jeg kører derop i dag kl 1530 og står på ski fra 17 til 21. Der er plads til en mere i bilen. Afgang fra Bunkeflo Strand. Det er godt nok noget af en kælkebakke de har der! Det var rigtig godt, men på den anden side var det nok meget godt at vi kun var der 4 timer. Der er jo kun en bakke man kan stå på. Men alt i alt, genialt koncept med lys på pisten. Når man tænker på at det ligger under 2 timer væk, så skal jeg helt sikkert derop igen. At hjemturen ikke forløb helt som man kunne ønske sig - ja, det kan I læse andetsteds... Lars Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Janteploven 10 Anmeld indhold Besvaret January 27, 2007 Det er godt nok noget af en kælkebakke de har der! Det var rigtig godt, men på den anden side var det nok meget godt at vi kun var der 4 timer. Der er jo kun en bakke man kan stå på. Men alt i alt, genialt koncept med lys på pisten. Når man tænker på at det ligger under 2 timer væk, så skal jeg helt sikkert derop igen. At hjemturen ikke forløb helt som man kunne ønske sig - ja, det kan I læse andetsteds... Lars Hej Lars, hvordan så det ud med sneen, har de fået produceret nok til at pisten er dækket af et ok lag? det er lidt svært at fornemme på deres webcam. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kraemmer 10 Anmeld indhold Besvaret January 27, 2007 Hej Lars' date=' hvordan så det ud med sneen, har de fået produceret nok til at pisten er dækket af et ok lag? det er lidt svært at fornemme på deres webcam.[/quote'] Føret er fint. Sne overalt på den oplyste bakke. Ingen brune pletter. Så ikke de andre pister. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Janteploven 10 Anmeld indhold Besvaret January 27, 2007 Føret er fint. Sne overalt på den oplyste bakke. Ingen brune pletter. Så ikke de andre pister. Lyder super vi tager 6 derop i morgen tidligt så det er rart nok at vide :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret January 27, 2007 Great news! :) har glædet mig til dette' date=' er her andre der står på snowboard?[/quote'] Tja...alle de andre der ikke kan finde ud af ski står vel også på snowboard Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Janteploven 10 Anmeld indhold Besvaret January 27, 2007 Tja...alle de andre der ikke kan finde ud af ski står vel også på snowboard Ja helt sikkert, det er rart med sin Hash kælk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret January 28, 2007 Uff, det ser allerede ud til at være tø-vejr igen deroppe ifølge deres link: http://www.vallasen.se/index.php3?use=publisher&id=1178〈=1 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Janteploven 10 Anmeld indhold Besvaret January 28, 2007 Uff, det ser allerede ud til at være tø-vejr igen deroppe ifølge deres link: http://www.vallasen.se/index.php3?use=publisher&id=1178〈=1 yes vi havde en fed tur derop idag, men det regnede hele tiden men der ligger et godt lag sne så det gik. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bluee 10 Anmeld indhold Besvaret January 29, 2009 Tråden er godt nok 2 år gammel.. men vil høre om man kan kælke deroppe og uden liftkort? Tænker på 5-årigt barn som ikke står på ski. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret January 29, 2009 Snildt...:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites